[Nowa Funkcjonalność] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

 
 

61% stron internetowych zwraca wyniki wyszukiwań poniżej oczekiwań konsumentów. Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie  Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.

 

Coraz więcej klientów korzysta z Wyszukiwarek w sklepach internetowych, jednak mają one poważne ograniczenia

 

Na podstawie raportów Deconstructing E-Commerce Search and The State of Mobile E-Commerce Search and Category Navigation opublikowanych przez Baymard Institute, powstała lista najbardziej problematycznych elementów wyszukiwarek znajdujących się w sklepach internetowych.

 
  • 61% witryn zwraca wyniki wyszukiwania poniżej oczekiwań konsumentów,
  • 70% wyszukiwarek nie obsługuje synonimów i pokrewnych terminów.
  • 46% stron nie obsługuje zapytań tematycznych,
  • 32% stron internetowych nie obsługuje symboli i skrótów, co powoduje, że użytkownicy tracą idealnie dopasowane produkty,
  • 27% przypadków nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeżeli użytkownicy błędnie wpiszą tylko jeden znak w tytule produktu.
 

Ponad to, najważniejszym wyzwaniem jest to, że wyniki wyszukiwania są w pewien sposób oddzielone od osoby wykonującej zapytanie. W żaden sposób nie są skorelowane z danymi zgromadzonymi w profilu klienta. SALESmanago Search Engine Turbocharger  rozwiązuje wszystkie te problemy i wychodzi naprzeciw marketerom, którzy chcą ulepszyć doświadczenia klienta w  tym obszarze.

5 powodów, dla których SALESmanago Search Engine Turbocharger powinien być integralną częścią strategii wyszukiwania w twoim sklepie internetowym

 

Wyszukiwarki w sklepach internetowych zawsze były w pewien sposób zaniedbywane ze względu na to, że zazwyczaj oferowane są jako jeden z wielu  modułów zawarty w standardowym pakiecie do konfiguracji sklepu internetowego. W szczególności, jeżeli korzystasz z takich platform jak Magento, Presta Shop, WooCommerce lub Shopify. Teraz, nie musisz być od nich zależny. Poniżej lista najważniejszych elementów, które możesz osiągnąć, dzięki nowej funkcjonalności SALESmanago.

 
  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego,  dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika.
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu  zoptymalizowania działania mechanizmu. 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. Twórz niestandardowe strony zawierające kolekcje na wyjątkowe okazje, poprzez budowanie  specjalnych kampanii z idealnie dopasowanymi produktami.
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem poprzez analizę zaawansowanych raportów i paneli analitycznych zawierających szczegółowe dane o wszystkich zapytaniach.
 

Ostanie, ale nie mniej ważne, ponad 50% ruchu na świecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Dzięki wdrożeniu FUNKCJI WYSZUKIWANIA GŁOSOWEGO, miej pewność, że Twoi klienci przeglądający sklep internetowy przy użyciu urządzeń mobilnych, nie doświadczą bólu związanego ze żmudnym, manualnym wyszukiwaniem produktów i klikaniem dziesiątek bezsensownych filtrów.

 

Przykłady użycia Search Engine Turbocharger, które zaskoczą Ciebie i Twoich klientów oraz wykraczają poza to, do czego może się wydawać, że wyszukiwarka została stworzona

 
  • Zaskocz klientów, wyświetlając produkty, które dokładnie chcą zobaczyć – najnowsza technologia pozwala zrozumieć wszystkie wprowadzone zapytania. Dlatego teraz klienci mogą wpisać to, czego szukają w dowolnej formie, a i tak otrzymają produkty idealnie dopasowane do ich zainteresowań.
  • Szybsze wyszukiwanie za pomocą AI Voice Search – pozwól klientom znaleźć interesujące ich produkty bez tracenia czasu na wpisywanie zapytań, ale poprzez kliknięcie jednego przycisku i powiedzenie, czego szukają. Jest to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy są przyzwyczajeni do szybkiego korzystania z urządzeń mobilnych.
  • Dedykowane kampanie na specjalne okazje – określ, które produkty będą wyświetlane na konkretne słowa kluczowe wpisane przez klientów do wyszukiwarki. Twórz nietypowe rekomendacje produktów na specjalne okazje, np. wymarzone prezenty świąteczne lub najlepsze prezenty urodzinowe.
  • Lepsza kontrola poprzez zdefiniowanie, jakie filtry mają być zwracane do dedykowanych zapytań – określ, jakie filtry i produkty będą wyświetlane dla konkretnych zapytań. Kontroluj, co pokazujesz swoim klientom, jeśli szukają niestandardowych produktów, których prawdopodobnie nie posiadasz w swojej głównej ofercie. Dzięki temu rekomenduj produkty w oparciu o strategię  cross-sellingu. 
  • Dogłębna analiza pozwala na wzrost sprzedaży – przeanalizuj, które frazy są najczęściej wyszukiwane i popraw swoje dedykowane rekomendacje produktowe, w celu generowania wyższych przychodów.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]