[Nowa Funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

 
 

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

 

Doświadczenie w sklepie internetowym jest ważniejsze niż myślisz

 

User Experience jest jednym z kluczowych czynników zapewniających atrakcyjność sklepu internetowego. Aby twoi klienci wracali, musisz sprawić, by czuli się komfortowo i maksymalnie uprościć (i uprzyjemnić) im korzystanie ze sklepu. Dbałość o to, by proces zakupów był spersonalizowany, prosty i satysfakcjonujący może przynieść ci więcej korzyści niż tylko sfinalizowane transakcje. Istnieją pewne mechanizmy, które podnoszą doświadczenie sklepu internetowego na wyższy poziom. Jest to nieinwazyjna komunikacja, uproszczenie procesu zakupowego, zaspokojenie potrzeb klienta oraz odpowiednie wyważenie pomiędzy ilością a jakością polecanych produktów.

 

Zwłaszcza, że większy wybór dla klienta nie zawsze przekłada się na wzrost konwersji. Prawo Hicka mówi, że czas podjęcia decyzji rośnie wraz z liczbą i złożonością wyborów. A wraz z wydłużeniem czasu decyzji, pogarsza się user experience. Dlatego należy starać się przedstawić odbiorcy ofertę, która jest jak najbardziej zwięzła i bliska jego potrzebom.

 
  • 40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty (Google) a 58% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta. (Microsoft)
  • Pomagając ludziom szybko znaleźć to, czego chcą, poprzez pokazywanie im produktów opartych na ich zainteresowaniach i dotychczasowych zachowaniach, zwiększasz ich skłonność do zakupu. Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%. (FreshRelevance)
  • Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%. (Metrilo)
  • 75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie poprzednich zakupów. Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji. (Econsultancy)
  • Nie wszyscy odwiedzający zamieniają się w kupujących podczas pierwszej sesji – w przypadku eCommerce odzieżowych przeglądają średnio 32 stron podczas jednej sesji. (Statista) 42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później. (Baymard)
 

Jest więc jasne, że najwyższy czas poważnie podejść do kwestii personalizacji eCommerce, odpowiedniej komunikacji i mechanizmów rekomendacji, niezależnie od tego, czy wydaje się to sexy, czy nie. A Personal Shopping Inbox może być rozwiązaniem, którego szukasz.

 

Dostarczaj wartość poprzez Personal Shopping Inbox

 

Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom.

 
  • Zwiększ współczynnik konwersji w swoim eCommerce, pokazując klientom produkty oparte na ich transakcjach, zainteresowaniach i wcześniejszych zachowaniach w dedykowanej osobistej przestrzeni sklepu internetowego.
  • Popraw retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów prosto do Personal Shopping Inbox.
  • Zwiększ popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali.
  • Łatwo stwórz i błyskawicznie wdróż napędzane przez customer data platform centrum komunikacji, które stanie się nowym źródłem przychodów korzystając z naszego w pełni konfigurowalnego, łatwego w obsłudze oraz intuicyjnego kreatora.
  • Wykorzystaj dane First i Zero Party, które klienci pozostawiają podczas interakcji z Personal Shopping Inbox, aby wzmocnić swoją strategię rekomendacji i personalizacji.
  • Pozwól klientom na bezpośredni dostęp do danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach z poziomu Personal Shopping Inbox.
 

Jak maksymalnie wykorzystać doskonałą personalizację i komunikację Personal Shopping Inbox?

 

Oto tylko kilka pomysłów na to, jak wykorzystać Personal Shopping Inbox, aby na nowo zdefiniować doświadczenie w twoim sklepie internetowym:

 
  • Ustaw oddzielną komunikację dla użytkowników anonimowych i zidentyfikowanych. Poproś anonimowych użytkowników o zapisanie się do newslettera, a zidentyfikowanych o pozostawienie większej ilości informacji w zamian za konkretne korzyści.
  • Wykorzystaj dane z listy życzeń do przygotowania kampanii e-mail z personalizowanymi rekomendacjami.
  • Zwiększaj Customer Lifetime Value poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień z ofertami specjalnymi, które będą przechowywane w osobistej skrzynce odbiorczej.
  • Motywuj klientów do regularnych zakupów, informując ich o zebranych punktach Programu Lojalnościowego, wymaganych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
  • Wzbogać profile klientów o dane typu zero- i first-party wygenerowane podczas interakcji z Personal Shopping Inbox i wykorzystaj je w różnorodnych kampaniach.
 

Jaka jest różnica pomiędzy dostępnymi na rynku narzędziami a SALESmanago Personal Shopping Inbox?

 
 

Personal Shopping Inbox – podsumowanie

 

Personal Shopping Inbox to rewolucyjny widget, który łączy wiadomości jeden do jednego, listy życzeń, oferty specjalne i rekomendacje w jednej, w pełni konfigurowalnej przestrzeni osobistej. Takie narzędzie jest na wagę złota dla tych, którzy dbają o swoje przychody i chcą stale zwiększać doświadczenie swojego sklepu internetowego.

 

Dla wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić, jak Personal Shopping Inbox może zwiększyć ich wskaźniki KPI dla eCommerce, polecamy webinarium demonstracyjne 1 na 1.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]