[Nowa Funkcjonalność] Social Proof – niezwykły sposób na zwiększenie zaangażowania klientów na Twojej stronie!

 
 

Czy wiesz, że 83% użytkowników chętniej podejmuje decyzje o zakupie dzięki pozytywnym opiniom innych klientów niż standardowej reklamie? Co więcej, 77% odwiedzających Twoją stronę nie dokona zakupu bez poznania opinii innych użytkowników. Amazon ułatwia klientom podejmowanie decyzji zakupowych, pokazując przekrój pozytywnych i negatywnych opinii, a Booking.com informuje osoby oglądające konkretną ofertę o liczbie innych użytkowników, którzy również ją teraz przeglądają. Poznaj najefektywniejsze technologie i zwiększ konwersję w swoim e-commerce.

 

Zacznij używać kreatora Social Proof i:

 
  • zachęcaj potencjalnych klientów do zakupu produktów poprzez wyświetlanie powiadomień informujących o stopniu zainteresowania tym produktem innych klientów,
  • użyj efektu owczego pędu, by zachęcić klientów do dokonania zakupu, poprzez pokazanie, że inne osoby również chcą kupić ten sam produkt,
  • wyświetlaj spersonalizowane i dynamicznie dopasowane treści na stronie www przy użyciu widżetu social proof, 
  • wykorzystaj widżet Social Proof do wyświetlenia notyfikacji  na stronie produktu informującej o:
    • liczbie osób, które oglądają dany produkt,
    • liczbie osób, które zakupiły dany produkt,
    • liczbie osób, które zdecydowały się dodać produkt do koszyka,
  • Analizuj sprzedaż wygenerowaną przez wyświetlanie widżetów social proof.
 

Stwórz własny widżet Social Proof:

 

Kreator pozwala na wybór jednego z trzech podstawowych typów widżetu w zależności od informacji jakie chcemy zaprezentować:

  • wizyty – Twój widżet będzie wyświetlał ilość osób, które oglądają konkretny produkt,
  • koszyk – widżet wyświetli ci ci dane odpowiadające ilości osób, które dodały produkt do koszyka,
  • transakcje – Ostatni typ widżetu pokazuje ilość osób, które faktycznie dokonały zakupu danego produktu.

Istnieje możliwość zdefiniowania okresu czasu, od którego dane mają być zliczane, a następnie prezentowane w widżecie (np. wyświetlanie produktów z ostatnich 24 godzin). Jeśli już utworzyłeś określony typ widżetu, wybierz urządzenie, na którym ma on być pokazywany. Możemy określić, czy chcemy, aby nasz widżet był wyświetlany tylko na komputerze lub telefonie, czy też na obu typach urządzeń.

W każdej chwili możemy obejrzeć szczegółową analizę danego widżetu Social Proof, w której po wybraniu okresu czasu widzimy dane takie jak, liczba wszystkich wyświetleń lub wykres pokazujący liczbę wyświetleń dla każdego dnia z osobna. W panelu analizy możemy również podglądać wygląd naszego widżetu.

Poznaj wszystkie możliwości widżetu Social Proof.

 

 

Jak wykorzystać widżet Social Proof?

 

Wyższa konwersja

Zwiększ liczbę sfinalizowanych transakcji stosując efekt owczego pędu – pokazując potencjalnym klientom stopień zainteresowania innych nie tylko zwiększasz u nich potrzebę zakupu danego produktu ale także pokazujesz, że danego produktu może niebawem zabraknąć co czyni go towarem bardziej porządanym.

Spersonalizowana oferta

Wyświetlaj każdemu unikalną ofertę  – zwiększ zaangażowanie osób odwiedzających twoja stronę, pokazując im informacje o produktach, którymi są zainteresowani. Stosując indywidualne podejście do potencjalnego klienta zwiększasz szansę na sfinalizowanie transakcji.

Przejmij kontrolę nad wyświetlaną treścią

Zdecyduj, jakie dane zobaczą odwiedzający Twoją stronę – nie każda oferta będzie non stop oglądana przez dużą liczbę użytkowników. W takim przypadku, gdy liczba ta jest niższa od oczekiwanej, można ustawić, jaką wartość zobaczy osoba oglądająca.

 

Zobacz krótkie wideo, prezentujące widżet Social Proof.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]