Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć.
Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago.
Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)
Integration Center – o czym mowa?
Nazwa mówi wszystko. Od teraz możesz korzystać z naszych gotowych integracji ze wszystkimi popularnymi platformami i narzędziami eCommerce.
Wszystkie integracje znajdują się teraz w jednym miejscu, co sprawia, że konfiguracja Twojego sprawdzonego zestawu jest niezwykle wygodna. Możesz to zrobić na trzy sposoby.
Jak to działa?
Bezproblemowa instalacja i konfiguracja pozwalają zintegrować wszystkie ulubione narzędzia w ciągu kilku minut. Po prostu przejrzyj naszą bibliotekę i wyszukaj niezbędne narzędzia. Możesz zasilać SALESmanago danymi klientów, aby móc następnie wyświetlać dopasowane rekomendacje w wiadomościach e-mail, powiadomieniach Web Push, Ramkach Rekomendacji i nie tylko.
Integracja odbywa się w jeden z trzech sposobów, w zależności od preferencji. Integracja przez wtyczkę eCommerce jest najprostsza, nie potrzebujesz do tego administratora strony.
Jeśli jednak planujesz zintegrować źródło danych, którego nie ma na naszej liście wtyczek, możesz skorzystać z metody API.
Integracja przez wtyczkę eCommerce
Skorzystaj z naszych gotowych integracji ze wszystkimi głównymi platformami i popularnymi narzędziami eCommerce. Wybierz swój zestaw i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przeprowadzić integrację i automatycznie wdrożyć Kod Monitorujący na swojej stronie internetowej.
Integracja za pomocą Kodu Monitorującego
Jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek eCommerce, Kod Monitorujący zostanie zaimplementowany automatycznie, więc nie musisz dodawać go osobno. Jeśli jednak nie korzystasz z tej metody, możesz dodać kod osobno. Istnieją trzy sposoby wykonania tego zadania:
- Zrób to sam. Dodaj kod do szablonu witryny przed tagiem zamykającym </body>.
- Wyślij go do swoich programistów. Wyślij Kod Monitorujący i instrukcje e-mailem do administratora Twojej witryny, aby mógł zarządzać wdrożeniem.
- Użyj Menedżera tagów Google (GTM). Jeśli masz konto Menedżera tagów Google połączone ze swoją witryną, możesz użyć go do dodania kodu. Po prostu kliknij przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Integracja przez API
Metoda API mogą służyć do integracji źródeł danych innych niż te które znajdują się na naszej liście wtyczek. Możesz użyć tej metody, aby przenieść Kontakty, Wydarzenia i inne informacje ze swojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago. Nasz otwarty interfejs API pozwala zbudować zunifikowany ekosystem, który obejmuje wszystkie źródła danych eCommerce.
Po zakończeniu integracji możesz bezproblemowo przenieść wszystkie dane klientów, zgromadzone w sklepie, do SALESmanago. Śledź aktywność odwiedzających za pomocą Kodu Monitorującego. Automatycznie przenoś Kontakty, Wydarzenia i inne informacje z Twojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago . . .
Korzyści!
. . . i korzystaj w pełni ze wszystkich funkcji związanych z handlem elektronicznym, takich jak Ramki Rekomendacji, Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji, Live Chat, widżety Lead Generation i wiele więcej!
Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać dostęp do innych procesów automatyzacji i zarządzać całą personalizacją witryny.
Wszystkie Twoje zintegrowane narzędzia będą działać w doskonałej synergii z najważniejszymi funkcjami SALESmanago. Oto kilka przykładów:
Możesz użyć przetwarzania danych no-code, aby przekształcić informacje o klientach z narzędzi zintegrowanych za pomocą wtyczek w profile 360º i pogrupować te profile w przejrzyste segmenty. Dane z wielu źródeł umożliwią Hiper Segmentację, a co za tym idzie, Hiper Personalizację komunikacji z klientami.
Dane z wielu źródeł umożliwiają również wykorzystanie rekomendacji opartych na AI, aby pokazać klientom tylko najlepiej wyselekcjonowane produkty.
Hiper Personalizacja i spersonalizowane rekomendacje ułatwiają zmaksymalizowanie wartości każdej transakcji dzięki kampaniom omnichannel. W końcu twoje rekomendacje są teraz oparte na głębokim profilowaniu behawioralnym we wszystkich kanałach komunikacji. To znacznie wesprze wysiłki związane z cross-sellingiem i upsellingiem.
A jeśli klient, pomimo twoich najstaranniejszych działań, porzuci transakcję na ostatnim etapie, możesz wysyłać automatyczne wiadomości, które są oparte na zachowaniu klienta i mają zachęcać do ukończenia przerwanych transakcji.
Wreszcie, co nie mniej ważne, optymalizacja budżetu jest teraz znacznie łatwiejsza. Możesz po prostu śledzić, jak działania marketingowe w różnych kanałach przekładają się na sprzedaż ze szczegółowym przeglądem rozkładu przychodów.