[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na sztucznej inteligencji dla dużych eCommerce

 
 

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

 

Nowy Live Chat pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu możliwości oferowanego przez Customer Data Platform w twoich konwersacjach z klientami. Masz bezpośredni wgląd w profile 360 twoich klientów w naszym systemie prosto z Live Chatu, dzięki czemu możesz wykorzystać zautomatyzowane rekomendacje produktowe 1-do-1 w czasie rzeczywistym. Możliwość obsłużenia każdego klienta przez prawdziwego człowieka jest luksusem, na który może nie być stać każdej firmy, dlatego dzięki nowym funkcjom SALESmanago, twoi konsultanci będą mogli przyjąć bardziej analityczną postawę, zdając się na prawdziwie inteligentnego bota z pełnym dostępem do profili użytkowników i zdolnego do generowania spersonalizowanego contentu 1-do-1 oraz zwiększenia sprzedaży bez ludzkiego nadzoru. Możesz ulepszyć swoje usługi zbierając feedback od użytkowników i przeprowadzić głęboką analizę ocen rozmów z konsultantami na twojej stronie. Nowy Live Chat jest całkowicie modyfikowalny w swoim wyglądzie, dzięki czemu może zostać dopasowany estetycznie do dowolnej strony, a dzięki opcji progresywnych formularzy kontaktowych, pomoże ci w zbieraniu danych twoich użytkowników, których jeszcze nie posiadasz.

 

Możliwości Live Chatu SALESmanago

 
  • Komunikuj się z odwiedzającymi twoją stronę internetową i pomóż im skuteczniej znajdować informacje o twoich produktach, udzielając natychmiastowych odpowiedzi dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do widoku klienta 360, który informuje cię, czym interesuje się każdy klient.
  • Zwiększ swoją sprzedaż dzięki dynamicznym rekomendacjom produktowym 1-do-1 i AI. Konsultant  podczas rozmowy może skorzystać z rekomendacji i przesłać klientowi idealnie dopasowane do jego zainteresowań produkty.
  • Ustaw Chat Bota w swoim Live Chacie. Pozwól swoim klientom uzyskać wszystkie informacje w każdym momencie, nawet jeśli konsultant jest niedostępny. Pomóż im znaleźć to, o co prosili, dzięki zaawansowanym rekomendacjom produktowym, dostarczanym przez bota.
  • Podnieś jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania chatem, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd wpisywanego przez klienta tekstu przed wysłaniem, możliwość przekazania rozmowy innemu konsultantowi, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów. Mierz, ilu użytkowników po rozmowie zostaje twoimi klientami.
  • Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony.
  • Zbieraj informacje zwrotne na temat przeprowadzonych rozmów. Zwiększaj satysfakcję klientów poprzez bieżącą analizę ocen rozmów, monitorowanie zgłaszanych problemów oraz sposobu ich rozwiązywania przez konsultantów. 
  • Zbieraj dane kontaktowe swoich użytkowników w oknie chatu. Dzięki formularzom z funkcją progresywnego profilowania, możesz pytać tylko o dane, których jeszcze nie posiadasz.
 

Znajdź nowe sposoby docierania do klienta

 

Nowy Live Chat SALESmanago został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i wymaga prostych i jasnych czynności aby go poprawnie skonfigurować. Intuicyjny kreator Live Chat przeprowadzi cię przez proces tworzenia nowego chatu, gdzie będziesz mógł:

 
  • wybrać urządzenia, na których Live Chat będzie dostępny i stworzyć osobne okna chatu dla różnych urządzeń
  • zmienić wygląd Live Chatu
  • ustawić opcję oceny chatu, która pozwala użytkownikom pozostawiać feedback po rozmowie (mogą go zmienić w ciągu 24 godzin od zakończonej rozmowy)
  • wybrać konsultantów, którzy będą mieli dostęp do tej funkcji
  • ustawić wiadomość powitalną wyświetlającą się odwiedzającym, która może być różna w zależności od sekcji strony, na której się pojawia
  • wprowadzić formularz niestandardowy z polami na wybrane dane personalne
  • ustawić bota i wybrać ustawienia automatyzacji, w tym nazwę wzoru chatu, harmonogram, i czas wyświetlenia się chatu, pozwolić tej funkcji na tworzenie i dodawanie tagów po rozmowie i włączyć Live Chat od razu, lub go zapisać
  • Gdy skończyłeś już konfigurować chat, będziesz mógł otworzyć bibliotekę gotowych odpowiedzi, gdzie będziesz mógł dodać standardowe odpowiedzi na często zadawane pytania dla twoich konsultantów, aby mogli być bardziej proaktywni względem klientów.
 

Live Chat jest konfigurowany całkowicie w platformie SALESmanago i nie wymaga integracji ze stroną internetową, więc pomoc zespołu IT nie będzie potrzebna.

marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]