Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.
Chcesz użyć hiper segmentacji 1:1, ale nie potrafisz kodować? To da się załatwić!
Wygląda na to, że marketerzy i właściciele e-commerce zdali sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie doświadczenie konsumenta. Mówię tu o doświadczeniu, którego nie da się podrobić za pomocą masowych kampanii. Każda grupa odbiorców jest inna. Klienci należą do różnych grup demograficznych i „passion tribes”. Nic więc dziwnego, że wymagają różnego podejścia. Odpowiedzią może być właściwa segmentacja dla wszystkich działań marketingowych.
- Segmentacja jest wymieniana w TOP 10 wyzwań przez użytkowników MarTech. (Automizy)
- Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów. (Campaign Monitor)
- Segmentacja służy głównie dopasowaniu treści do preferencji odbiorców. 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. (Infogroup)
- Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. (Cintell)
- 77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych. (Higher Logic)
- Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć. (MailChimp)
To wszystko brzmi bardzo zachęcająco, ale często specjaliści nie wiedzą zbyt wiele o tym, jak w pełni wykorzystać potencjał segmentacji opartej na danych demograficznych/behawioralnych, nie wspominając już o pełnym profilu danych CDP. Wyzwania są różne – brak umiejętności analitycznych, brak biegłości w obsłudze platformy, czy też brak czasu na wielopoziomową analizę grup docelowych i tak dalej.
Co więcej, klasyczna segmentacja nie odpowiada już potrzebom odbiorców. To, czego szukają i na co najlepiej reagują, to hiperpersonalizacja 1:1. Czy da się ją osiągnąć w prosty sposób?
Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga i pozwól AI zidentyfikować najistotniejsze segmenty dla Twoich kampanii marketingowych
- Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
- Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
- Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
- Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów, np.:
- E-mail Marketing (pojedyncze kampanie, wiadomości urodzinowe itp.)
- Powiadomienia Web Push,
- Mobile Marketing,
- Zarządzanie kontaktami,
- Custom Audiences.
- Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
- Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp.
- Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
Dołącz do rewolucji
- Proaktywnie angażuj wszystkie swoje kontakty i ciesz się dobrymi wynikami kampanii i doskonałym ROI dzięki wstępnie zdefiniowanym grupom odbiorców.
- Jednym kliknięciem wybierz predefiniowane grupy, takie jak na przykład klienci z wysokim ryzykiem churnu, aby wykorzystać istniejące długoterminowe strategie wzrostu, podczas gdy nadal odkrywasz platformę.
- Oszczędzaj czas i zyskaj szybki wzrost ROI dzięki prostemu pulpitowi nawigacyjnemu dostępnemu z każdego miejsca, w którym ustawiasz grupę odbiorców kampanii.
- Mieszaj i dopasowuj segmenty, aby przygotować najbardziej odpowiednie grupy kontaktów i dostosowywać dowolny segment w dowolnym momencie z dowolnego miejsca, nawet poza kreatorem.
- Targetuj nieszablonowe, a jednocześnie najistotniejsze grupy klientów wykraczające poza buyer personas, aby zmaksymalizować efekt każdej kampanii.