[Nowa Funkcjonalność] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

 
 

37% (EmailMonday) marketerów uważa, że ​​jedną z najważniejszych możliwości strategii automatyzacji marketingu jest pomiar jej wydajności. Biorąc pod uwagę, że 75% (MooSend) przychodów z e-maili pochodzi ze spersonalizowanych kampanii, zdaliśmy sobie sprawę, że kluczową cechą analityki systemu SALESmanago jest łatwy dostęp do najważniejszych statystyk wielokanałowych, automatycznych kampanii. I oto jest – nowy Dashboard Procesów Automatyzacji dla klientów SALESmanago.

 

Możliwość natychmiastowego śledzenia wyników automatycznych kampanii nie tylko oszczędza czas, ale także pomaga szybciej osiągać cele

 

Poprawa jakości prowadzonych kampanii jest niemożliwa bez odpowiedniej analizy, korekcji błędów i dokładnego porównania z poprzednimi wynikami. Jest to jednak czasochłonne zadanie, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Nawet 74% (Review42) marketerów twierdzi, że największą korzyścią z automatyzacji marketingu jest oszczędność czasu. Czemu więc technologia Marketing Automation ma nam nie pomóc w zautomatyzowaniu zrozumienia wyników generowanych przez nasze działania marketingowe? 

 
  • 89% marketerów za najwyższy priorytet uznaje poprawę umiejętności mierzenia i analizowania wpływu działań marketingowych na osiągane cele (Responsify),
  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że zazwyczaj udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify),
  • Tylko 29% marketerów uważa, że nie ma problemów ani opóźnień w uzyskaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat),
 
 

Dogłębnie analizuj wyniki generowane przez wielokanałowe kampanie marketingowe i na ich podstawie regularnie ulepszaj swoje strategie. Śledź przychody z każdego procesu i zobacz, dzięki któremu osiągasz największe przychody

 

4 punkty, które sprawią, że spojrzysz na analitykę w zupełnie inny sposób

 
  • Mierz sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach i sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji,
  • Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż,
  • Z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta,
  • Na podstawie danych ze szczegółowego panelu analitycznego podejmuj trafne decyzje, reaguj szybciej i udoskonalaj swoje kampanie bez obawy o osiągnięcie celów marketingowych.
 

W jaki sposób Dashboard Procesów Automatyzacji może wpłynąć na kampanie 1-do-1 i zagwarantować wzrost zysków w każdej firmie?

 
  • Obserwuj, które z twoich Procesów Automatyzacji przynoszą największe przychody i na tej podstawie dopracuj strategię mniej dochodowych kampanii marketingowych,
  • Ucz się na błędach, wykorzystaj możliwość podglądu statystyk dla każdego pojedynczego Workflow oraz Reguły Automatyzacji i szybko oceniaj, czy podjęte działania marketingowe w danym procesie przynoszą efekty,
  • Porównuj stosunek przychodów z procesów automatyzacji do całości sprzedaży w swoim eCommerce i sprawdź, czy sukcesywnie mapujesz, personalizujesz i optymalizujesz ścieżkę każdego klienta,
  • Analizuj jak zmieniały się statystyki wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, w kampaniach 1-do-1 i z łatwością obserwuj zmiany średniego OR oraz CTR e-maili, aby wiedzieć, aby sprawdzić, czy osiągasz zamierzone cele marketingowe,
  • Monitoruj aktywność klientów, sprawdzając liczbę aktywacji, aby decydować, czy potrzebna jest implementacja dodatkowych procesów, które ich zaktywizują.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]