[Nowa Funkcjonalność] Dynamic Web Push – długo oczekiwane, kompletne narzędzie sprzedażowe napędzane CDP i AI, które dostarcza oferty spersonalizowane 1 do 1 w ramach kampanii omnichannelowych

 

Powiadomienia Dynamic Web Push w znaczący sposób wpływają na wyniki marketingowe. Według MoEngage, zwiększają one zaangażowanie nawet o 6,5%. Przekłada się to również na przychody w sklepie internetowym. Od teraz masz możliwość wykorzystania kompletnego narzędzia Dynamic Web Push Notification do dostarczania w pełni zautomatyzowanych, opartych na danych CDP i napędzanych przez AI dynamicznych treści w kampaniach omnichannel. Zaskocz swoich klientów i odkryj nowe poziomy zaangażowania w eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: pełnowartościowe narzędzie sprzedaży

 

Od dawna znamy i lubimy kanał Web Push. Jest skuteczny, szybki i omija popularne blokery w komunikacji marketingowej. Co więcej, jako medium przekazu wykorzystuje przeglądarki, dzięki czemu nie konkuruje o widoczność z innymi reklamodawcami. Do tej pory brakowało jednak narzędzia, które łączyłoby w sobie zarówno uniwersalność masowej wysyłki, wygodę i skuteczność automatycznych, spersonalizowanych wiadomości 1 do 1 z korzyściami płynącymi z zastosowania treści dynamicznych i pełnego spektrum danych CDP. A jest to gra warta świeczki.

 
  • 13% wynosi CTR powiadomień web push wysyłanych automatycznie po dłużej nieobecności subskrybenta na stronie WWW. (PushPushGo)
  • Mocno targetowane kampanie z wykorzystaniem powiadomień Push osiągają współczynnik klikalności na poziomie nawet 30%. (Gravitec)
  • Wysyłanie kombinacji dynamicznych i segmentowanych powiadomień push potrafi zwiększyć współczynnik zaangażowania o 6,49%, a wskaźnik otwarć o 8,8%.  (MoEngage)
  • Zaawansowane targetowanie (trzykrotnie) i zaawansowana personalizacja (czterokrotnie) mogą poprawić wskaźniki reakcji na powiadomienia Web Push. (Accengage).
 

Personalizacja powiadomień Web Push na różnych poziomach jest niezbędna i dobrze odbierana przez odbiorców. Personalizacja na poziomie treści i adresu oparta o dane CDP znacząco zwiększa ich skuteczność. Dodanie w pełni spersonalizowanych rekomendacji produktowych przenosi grę na zupełnie nowy poziom. Co więcej, możliwość wykorzystania ich zarówno w działaniach masowych, jak i zautomatyzowanych, spersonalizowanych działaniach 1 do 1 znacznie poszerza wachlarz narzędzi, które dają przewagę w marketingu omnichannel  każdemu właścicielowi eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: kompleksowe narzędzie personalizacji dla marketingu omnichannel

 

Dynamiczne powiadomienia Web Push to krótkie, oparte na danych klienta i wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami wyświetlane w oknie przeglądarki, które mogą być wysyłane zarówno jako komunikacja masowa, jak i 1 do 1.

 
  • Uzupełnij swoją strategię marketingową o powiadomienia Dynamic Web Push: krótkie, wyświetlane w oknie przeglądarki, wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami, wykorzystujące dane klientów, które można wysyłać zarówno masowo, jak i w komunikacji 1 do 1.
  • Wzbogać złożone procesy automatyzacji za pomocą spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push i udoskonalaj Omnichannelowy Customer Experience.
  • Wykorzystaj zaawansowane opcje targetowania oparte na danych CDP i wysyłaj doskonale spersonalizowane powiadomienia do zidentyfikowanych subskrybentów w twojej bazie danych.
  • Prowadź niezwykle skuteczne masowe kampanie remarketingowe z wykorzystaniem osobistych rekomendacji opartych na AI by zachęcać subskrybentów do ponownego odwiedzenia twojej witryny.
    Zwiększ przychody w sklepie dzięki dynamicznym, zautomatyzowanym powiadomieniom Web Push 1 do 1, w których wykorzystasz informacje o poprzednich wizytach i preferencjach klientów.
  • Wzmocnij relacje z klientami, wysyłając im idealnie dopasowane wiadomości z istotnymi treściami, aby poprawić ich Customer Experience.
  • Wyróżnij się na tle konkurencji i docieraj do wielu rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
  • Analizuj, jak zaangażowanie stworzone dzięki zautomatyzowanym 1 do 1 i masowym powiadomieniom Dynamic Web Push przekłada się na sprzedaż w kampaniach.
 
 

Ożyw swój omnichannel dzięki wielojęzycznym, spersonalizowanym, opartym na CDP i AI masowym i dynamicznym powiadomieniom Web Push 1-to-1

 

Powiadomienia Dynamic Web Push to wszechstronne narzędzie stworzone z myślą o eCommerce. Pozwala na wiele sposobów przedstawić monitorowanym kontaktom świetnie spersonalizowane rekomendacje produktowe. Zwiększają tym samym szansę na kliknięcie w ofertę, dzięki czemu trafiają zarówno do nowych i potencjalnych klientów, jak i tych uśpionych, którzy przestali odwiedzać stronę. Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Dynamic Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swoją kampanię omnichannel, wysyłając klientom atrakcyjne powiadomienia Dynamic Web Push, aby skłonić ich do przejścia na stronę produktu.
  • Zwiększ przychody, polecając produkty ostatnio oglądane w serwisie poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push 1 do 1 do monitorowanych subskrybentów danego kanału.
  • Odzyskuj porzucone koszyki w nowym kanale poprzez wysyłanie atrakcyjnych wizualnie powiadomień zawierających automatycznie spersonalizowane oferty z produktami pozostawionymi w koszyku.
  • Przygotuj masową kampanię Dynamic Web Push, w której każdy z twoich monitorowanych kontaktów zobaczy idealnie spersonalizowane rekomendacje produktów na podstawie swoich preferencji.
  • Zachęć odbiorców do powrotu na stronę, wysyłając im dopasowane rekomendacje produktowe za pomocą powiadomień Dynamic Web Push z wykorzystaniem zaawansowanych silników rekomendacji opartych na AI.
  • Prowadź skuteczny, spersonalizowany remarketing nie tylko w sieciach reklamowych i we własnym sklepie, ale także w kanale opartym na przeglądarce, który omija zgody marketingowe i blokery reklam.
  • Wykorzystaj dane first-party z CDP, aby spersonalizować zarówno treść, jak i adresowanie Dynamic Web Push.
 

Porównanie pomiędzy powiadomieniami standardowymi i Dynamic Web Push

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]