[Nowa Funkcjonalność] Command Center wyznacza nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi

 
 

Według specjalisty z dziedziny Marketing Automation, Davida Raaba, aż 70% (Vendasta) marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania. Dlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.

 

Bariery w zarządzaniu i wdrażaniu systemów Marketing Automation nie przyciągają potencjalnych klientów z sektora B2C

 

To oczywiste, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Im bardziej nowoczesne rozwiązania w branży martech, tym większe zainteresowanie klientów wdrażaniem nowych rozwiązań. Ale. Dokładnie, ale – wszyscy w sektorze Marketing Automation zdali sobie już sprawę, że przy mnogości funkcji zmniejsza się łatwość nawigacji. A nawet 86% (Regalix) użytkowników uważa, że bezproblemowość obsługi jest najważniejszym kryterium przy wyborze platformy Marketing Automation. Jakie są główne problemy, które marketerzy dostrzegają w świecie automatyzacji?

 
  • 44% użytkowników jest niezadowolonych,  ponieważ ich oprogramowanie jest zbyt trudne do nauki i codziennego użytkowania (Autopilot),
  • 61% użytkowników uważa, że ​​proces uczenia się nowego systemu do automatyzacji działań marketingowych jest zbyt skomplikowany (EmailMonday),
  • 37% –  kropla w morzu, czyli ilość firm polegających na sobie w zakresie automatyzacji, ponieważ nie ufają swoim umiejętnościom zarządzania w systemach klasy Marketing Automation (EmailMonday).

7 powodów, dla których warto skorzystać z SALESmanago Command Center i zapomnieć o dotychczasowych sposobach rozumienia procesu marketingowego

 

Od organizacji procesów, po organizację i realizację kampanii. Oto rzeczy, które można zrobić korzystając z naszej nowej funkcji.

 
  • Zbuduj swój kokpit do zarządzania marketingiem zawierający scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych KPI. Uzyskaj pełne zrozumienie tego, co obecnie działa w twoim marketingu i jakie procesy są pokryte poprzez poszczególne działania. 
  • Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne KPI poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji
  • Organizuj kampanie, planując wysyłkę wiadomości masowych i uruchamiając procesy automatyzacji w wybranym terminie. Wybierz, kiedy kampania ma być rozpoczęta oraz kiedy należy przeprowadzić jej kolejne etapy. Zaplanuj cały proces komunikacji, umieszczając różne grupy działań marketingowych w swoim kalendarzu marketingowym za pomocą prostej metody drag & drop. 
  • W prosty sposób mierz efekty wszystkich kampanii i poszczególnych wysyłek korzystając z widoku kalendarza, w którym możesz zobaczyć skuteczność wszystkich wychodzących komunikatów  w wybranym przedziale czasowym.
  • Skorzystaj z jednego centralnego punktu, w celu tworzenia i analizowania działań marketingowych skierowanych do klientów na wszystkich etapach ich cyklu życia, począwszy od pozyskania przez aktywację aż do podnoszenia retencji.
  • Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie zaplanowane działania marketingowe. 
  • Command Center umożliwia tworzenie kampanii zarówno przy użyciu pojedynczych wysyłek masowych, jak i niestandardowych, wieloetapowych procesów automatyzacji, co czyni je unikalnym rozwiązaniem na skalę całego rynku.
 

Przykłady użycia Marketing Management Cockpit, które są odpowiedzią na problemy branży i sprawią, że żadna kompleksowa strategia marketingowa nie stanie na drodze do sukcesu

 
  • Wykorzystanie widoku Kampanii do planowania okazjonalnych i tematycznych kampanii – możliwość stworzenia osobnych folderów na każdy dzień tygodnia i umieszczenia w nich odpowiednich procesów oraz wysyłek zaplanowanych na dany dzień, aby żaden element strategii marketingowej nie został pominięty,
  • Możliwość przejścia prosto do analityki lub edycji wybranego elementu – kwintesencja panelu, czyli oszczędność czasu. Zamiast skomplikowanego przeklikiwania zakładek z rozproszonymi funkcjami stworzyliśmy panel, który umożliwia zarządzanie i edytowania konkretnych kampanii, a to wszystko z jednego ekranu,
  • Kontrola nad wysyłkami z jednego miejsca – poza możliwością edycji elementów, w Command Center istnieje także funkcja anulowania wysyłki jednym przyciskiem myszki, przydatna funkcja, jeśli w ostatniej chwili padnie decyzja o zmianie strategii marketingowej,
  • Podgląd statystyk dziennych, tygodniowych, miesięcznych – w razie potrzeby szybkiej, ale dokładnej analizy informacji na temat wyników kampanii w danym dniu, tygodniu lub miesiącu, 
  • Możliwość użycia Command Center jako narzędzia służącego do planowania i sprawdzania bieżących akcji marketingowych – Command Center to panel nie tylko do budowania dużych, zaawansowanych i rozbudowanych procesów, ale także do zarządzania bieżącymi kampaniami.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]