[Nowa Funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do-1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP

 
 

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

 

Powiadomienia Web Push: wydajne, wygodne i unowocześnione

 

Powiadomienia Web Push w momencie pojawienia się na rynku stanowiły ciekawą alternatywę dla innych kanałów komunikacji marketingowej. Pozwalały marketerom na szybkie dotarcie nawet do tych klientów, którzy nie zostawili swojego adresu e-mail. Dużą zaletą powiadomień Web Push było to, że wyświetlały się na ekranach nawet wtedy, gdy odbiorcy korzystali z przeglądarki, ale nie znajdowali się na stronie czy profilu social media nadawcy.

 

Z czasem okazało się, że odbiorcy docenili ten kanał komunikacyjny i bardzo dobrze reagowali na powiadomienia. A im lepiej powiadomienia są dopasowane do ich potrzeb, tym większe zaangażowanie i zyski generują.

 
  • Powiadomienia Push mogą generować wysoki ROI dla firm – do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%. (Gravitec)
  • Średnia dostarczalność powiadomień Web Push wynosi 80%. Zależy to od urządzenia, z którego korzysta odbiorca. (PushPushGo)
  • Średni CTR powiadomień Web Push wynosi około 15%. Jednak w przypadku kampanii z intrygującym contentem, powiadomień transakcyjnych lub targetowanych na małe grupy użytkowników, CTR może sięgać nawet 30% (Gravitec), podczas gdy średni współczynnik klikalności dla kampanii mailowych wynosi ok. 2,5%. (Campaign Monitor)
  • W 2020 roku notyfikacje Web Push zakończyły rok ze współczynnikiem konwersji na poziomie 28% co w skali rok do roku daje wzrost o 478%. (Omnisend)
 

W tej sytuacji wyzwaniem staje się uczynienie powiadomień Web Push jeszcze bardziej efektywnymi, łatwiejszymi do wdrożenia i dopasowanymi do potrzeb konsumentów. Połączenie ich z silnikami rekomendacji opartymi na AI oraz danymi CDP sprawiło, że powiadomienia Web Push weszły na zupełnie nowy poziom.

 

Łatwo angażuj klientów za pomocą wielojęzycznych, bezkodowych, opartych na CDP powiadomień Web Push 2.0 typu „1-do1”

 

Web Push Notifications 2.0 pod wieloma względami przewyższają tradycyjne powiadomienia Web Push. Od bezkodowej implementacji, przez wielojęzyczną, dynamiczną treść, po zaawansowaną segmentację adresów. Oto najważniejsze, unikalne cechy powiadomień Web Push 2.0.

 
  • Docieraj i angażuj zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb – w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody – w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
  • Wykorzystaj wieloaspektowe dane CDP do precyzyjnego targetowania kampanii i wzbogacenia strategii omnichannel – wybierz, czy wolisz komunikować się z konsumentami za pomocą komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego czy obu tych urządzeń.
  • Pozostań w kontakcie z użytkownikami, którzy są zainteresowani twoją ofertą, ale nie są jeszcze gotowi aby zostawić swoje dane kontaktowe.
  • Skorzystaj z bezkodowego wdrożenia prostego, ale potężnego narzędzia, które umożliwia tworzenie skutecznych kampanii.
  • Korzystaj z bogactwa funkcji takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które chcesz wysyłać powiadomienia Web Push.
  • Trafiaj na wiele rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
 

Jak wykorzystać powiadomienia Web Push 2.0 w eCommerce, aby zaangażować klientów i zwiększyć sprzedaż?

 

Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swój omnichannel i użyj szybkich, dynamicznych powiadomień Web Push, aby wysłać swoim odbiorcom spersonalizowane, angażujące treści, omijając zajęte skrzynki odbiorcze i nieprzerwane strumienie SMS-ów.
  • Z łatwością przygotuj natywne lub graficzne formularze zgody i zacznij ich używać natychmiast dzięki bezkodowej implementacji.
  • Korzystaj z najlepszych praktyk marketingu opartego na zgodzie. Stopniowo buduj zaufanie i wzmacniaj relacje z klientami, zaczynając od powiadomień, które nie wymagają od nich pozostawienia danych kontaktowych.
  • Przygotuj się na nadchodzące zmiany w algorytmie Google. Zacznij używać powiadomień Web Push jako alternatywy dla pop-upów i formularzy. Unikaj kar SEO za niewygodne treści na stronie i nadal komunikuj się z klientami.
  • Obejdź mocno rozpowszechnione blokery reklam. Wykorzystaj fakt, że wtyczki blokujące reklamy nie mają żadnego wpływu na dostarczanie powiadomień Web Push i prowadź rozmowę ze swoimi klientami nawet jeśli blokują reklamy.
  • Informuj o obniżkach cen i ofertach specjalnych nawet wtedy, gdy użytkownicy nie są aktywni na twojej stronie. Wykorzystaj wielojęzyczną, nakręcaną AI treść powiadomień Web Push, aby serwować użytkownikom informacje, które ich zaangażują i spowodują wzrost współczynnika konwersji.
  • Wykorzystaj personalizację i mechanizm zakupów impulsywnych combo, aby uzyskać wyższe wskaźniki konwersji dzięki spersonalizowanym rekomendacjom i powiadomieniom Web Push o porzuconym koszyku.
  • Wykorzystaj dane CDP, aby zaadresować wiele etapów relacji klientów z marką: od nowego, poprzez aktywnego, aż po klienta uśpionego z wysokim ryzykiem churnu. Wysyłaj powiadomienia Web Push, które są dostosowane do potrzeb klienta, atrakcyjne i angażujące.
 

Standardowe narzędzia do powiadomień Web Push a Powiadomienia Web Push 2.0

 
 

Web Push Notification 2.0: Podsumowanie

 

Powiadomienia Web Push to sprawny, wydajny i wszechstronny kanał. Bogactwo funkcji takich jak dynamiczna treść, segmentacja odbiorców w oparciu o dane CDP czy bezkodowa implementacja wielojęzycznych natywnych lub graficznych formularzy zgody sprawia, że stają się one jeszcze bardziej wartościowym narzędziem marketingowym. Warto dowiedzieć się o nich jeszcze więcej, dlatego gorąco polecamy nasz Research i Case Study, które pokazują potencjał powiadomień Web Push:

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]