Multikino, jedna z największych sieci kinowych w Polsce, rozpoczyna właśnie automatyzację marketingu wraz z SALESmanago.
Powstała w 1995 w wyniku wspólnej inicjatywy UCI i Grupy ITI sieć kinowa jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce. 26 kin może pomieścić kilkadziesiąt tysięcy widzów.
Aby móc lepiej dostosować treść wiadomości e-mail do potrzeb swoich widzów, Multikino zdecydowało się na automatyzację marketingu. Skorzystanie z SALESmanago daje szerokie możliwości dopasowania treści komunikatów do preferencji odbiorców. Korzysta na tym sama sieć, ale przede wszystkim jej klienci, na bieżąco informowani o premierach i promocjach.
SALESmanago przekroczyło tym samym liczbę 400 klientów w pierwszym roku swojego istnienia. Dzięki innowacyjnym w skali kraju możliwościom, systemowi zaufali obok Multikina również tacy klienci, jak Rainbow Tours, answear.com czy sieć Jean Louis David.