Czy wiesz, którzy z adresatów Twoich e-maili sprzedażowych otwierają Twoje wiadomości, klikają w linki w Twoich e-mailach, otwierają załączone oferty a potem wchodzą na Twoją stronę internetową w poszukiwaniu większej ilości informacji na temat Twojej firmy. O ile skuteczniejsze byłyby Twoje działania sprzedażowe gdybyś wiedział, czy po wysyłanych zwykłych e-mailach sprzedażowych klienci wchodzą na Twoją stronę, sprawdzają Twoją ofertę w internecie? Możesz to z łatwością sprawdzić korzystając z SALESmanago.
Efektywna sprzedaż to przede wszystkim sprzedaż do właściwej osoby we właściwym momencie. Klasyczny model sprzedaży „w ciemno” polega na tym, że wysyłamy e-mail z ofertą i linkami a potem powiedzmy po 3 dniach „ustawowo” dzwonimy zapytać się, czy klient zapoznał się z ofertą.
Z SALESmanago ten moment do kontaktu z potencjalnym klientem tzw. SALES TRIGGER – jest związany z faktyczną aktywnością klienta w odpowiedzi na naszego e-maila z ofertą. Jakie to zdarzenia wskazuje nam system SALESmanago. CO MONITORUJEMY W SALESmanago:
- OTWARCIE E-MAILA – powiecie – przecież mogę żądać potwierdzenia przeczytania e-maila w kliencie pocztowym. Nie znam bardziej beznadziejnej funkcji niż proszenie adresata poczty o potwierdzenie że przeczytał mojego e-maila. W SALESmanago odbywa się to naturalnie bez wysyłania żadnych potwierdzeń i próśb.
- KLIKNIĘCIE W E-MAILA – zamieściłeś linka do swojej strony internetowej, do opisu oferty na stronie internetowej. Z SALESmanago dowiesz się którzy klienci klieknęli w ten link a następnie weszli na Twoją stronę i czego na niej szukali.
- OTWARCIE ZAŁĄCZONEJ DO E-MAILA OFERTY – tak, tak… w SALESmanago odpadnie Ci robienie idiotycznych telefonów z pytaniem „Czy zapoznał się Pan z ofertą”, system sam wskaże osoby, które zapoznały się z Twoją ofertą i do nich zadzwonisz w pierwszym rzędzie.
- KAŻDORAZOWE WEJŚCIE KLIENTA NA TWOJĄ STRONĘ INTERNETOWĄ – klient nie kupił od Ciebie dzisiaj? może bedzie zainteresowany za 2 miesiąc, a jego zainteresowanie przejawi się tym, że wejdzie na Twoją stronę www w poszukiwaniu informacji o Twojej firmie. Warto żebyś o tym wiedział i wiedział czym się klient faktycznie interesował.
Sami możecie zobaczyć jak to działa i jak doskonałe może przynieść efekty sprzedażowe. Zapraszamy na www.salesmanago.pl i zachęcamy do rejestracji na 30 dniowy bezpłatny okres próbny.
Autor:
Grzegorz Błażewicz – CEO i założyciel Benhauer