Hej, Marketerze! Czy czujesz się czasem zagubiony wśród tych wszystkich teorii, trendów i technik marketingowych i rozczarowany brakiem konkretnych wyników? Hej, Szefie Marketingu! Czy masz czasem wrażenie, że Twoi podopieczni sami nie do końca wiedzą, co robią i jak mają używać narzędzi, na które wybuliłeś furę kasy? Hej Ty, CEO! Czy czasem wydaje Ci się, że dział marketingu przykrywa brak warsztatu coraz nowszymi sloganami, podczas gdy w rzeczywistości robią ciągle to samo?
Czas na zmiany. Czas na Rewolucję z Marketing Automation!
Jeśli siedzisz w tym biznesie nie od dziś, to na bank wiesz, że w ciągu ostatnich kilku – kilkunastu lat na rynku zaszły pewne nieodwracalne zmiany. Dotychczasowi konsumenci wyewoluowali w prosumentów, a cały paradygmat podróży zakupowej uległ zmianie. Interferencja kanałów online i offline połączona z wszechobecnością smartfonów wywarła swoje piętno zarówno na sposobie, w jaki kupujemy, jak i na zestawie technik, narzędzi i kanałów komunikacyjnych stosowanych przez marketerów.
Czy to w sieci, czy w aplikacjach mobilnych generujemy coraz więcej danych. Samo przetwarzanie tych danych, przy obecnym stanie technologii również nie stanowi problemu. Narzędziem, które w szczególności nadaje się do tego celu są platformy marketing automation, które nie dość, że przetwarzają dane, to jeszcze pozwalają je od razu wykorzystać w praktyce do tworzenia i automatyzowania wielopoziomowych i wielokanałowych procesów marketingowych.
Jak każda młoda dyscyplina, tak i marketing automation potrzebuje zebrania i usystematyzowania wiedzy z różnych źródeł. Aby uniknąć pewnych pułapek, pustych sloganów i błędów zarówno weterani korzystający od lat z platform do automatyzacji marketingu, jak i świeżynki dopiero wkraczające w świat Big Data potrzebują czegoś w rodzaju podręcznika, bądź praktycznego przewodnika po tym świecie.
I oto jest! Jako wynik ponad pięcioletniego doświadczenia na rynku marketing automation połączonego z realizowaniem coraz o nowych wyzwań z dumą przedstawiamy pozycję stworzoną przez CEO i Założyciela SALESmanago – Grzegorza Błażewicza. Rewolucja z Marketing Automation oferuje nie tylko rzetelne zestawienie pojęć, teorii i technik stanowiących trzon wiedzy o marketingu cyfrowym i jego automatyzacji, ale również będącym praktycznym przewodnikiem, pełnym przykładów zastosowań, ilustracji działania systemu, oraz wziętych z życia przykładów wdrożeń i efektów zastosowania platformy.
Książka jest przeznaczona dla marketerów, którzy rozpoznają te wyzwania i potrzebują kompleksowego i merytorycznego rozeznania w możliwościach, jakie oferują im nowe technologie, a także szukają odpowiedzi na pytanie, na czym dokładnie polega wykorzystanie danych w marketingu. Przyda się również osobom chcącym poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę.
Rewolucja z Marketing Automation jest pozycją o tyle unikatową, że jako jedyna na polskim rynku jest pisaną przez praktyka dla praktyków encyklopedią automatyzacji marketingu.
Jeśli chcesz zakupić książkę Grzegorza Błażewicza kliknij tutaj.