Klub Dyrektorów Hiszpańskiego eCommerce, głosami 40 dyrektorów firm eCommerce, takich jak Vodafone, L’Oreal, Philips, Decathlon i Futbol Club Barcelona, wybrał najlepsze firmy online w Hiszpanii. Pierwsza nagroda przyznana została PC Componentes, druga – La Tienda de Valentina, natomiast trzecia – MiFarma. Wszystkie z tych firm korzystają z systemu SALESmanago Marketing Automation.
Wyniki zostały ogłoszone na I Foro Nacional de Dirigentes de eCommerce de e-Forum (I Ogólnokrajowe Forum Dyrektorów eCommerce e-Forum) przez Club de Dirigentes de Comercio Electrónico (Klub Dyrektorów Handlu Elektronicznego).
„Podczas naszej dotychczasowej, trzyletniej współpracy z SALESmanago udało nam się znacząco rozwinąć hiszpański rynek Marketing Automation i przekonać setki firm B2C, aby zautomatyzaowali swój biznes.” mówi Mar Ojeda, Managing Director w Emred.com, reseller partner, zarządzający działaniami SALESmanago w Hiszpanii. „Rozwiązania takie jak Machine Learning & AI, dynamiczna segmentacja RFM, oferowane przez SALESmanago, pozwalają sklepom internetowym na zwiększenie współczynnika retencji klientów oraz rekurencji, a także wzrost konwersji”.
O SALESmanago
SALESmanago ma siedzibę w Krakowie i zatrudnia 200 osób. Oferuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu nowej generacji, oparte na uczeniu maszynowym, pozwalające personalizować przekaz we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym. Firma jest wspierana przez 3TS Capital Partners, Venture Capitals z siedzibą w Wiedniu. Oprogramowanie SALESmanago jest dostępne również dzięki sieci partnerów, którą stanowi ponad 700 firm, głównie w Europie.
Więcej informacji www.salesmanago.pl
Kontakt dla mediów
Urszula Szydło | e-mail: urszula.szydlo@salesmanago.pl; tel. +48 570 606 199