Kolejne 10 niezastąpionych aplikacji dla marketerów

Vector mobile app - eamil marketing and promotion - infographics in flat style

Aplikacje stają się odzwierciedleniem naszego stylu życia. Nikogo już nie szokuje fakt, że 80% Internautów posiada smatrfona a prawie połowa 16-24-latków wskazuje go jako ulubione urządzenie do surfowania w sieci, a tylko 1/3 z nich wskazuje jako takie laptopa (Global Web Index). Wszystko ewoluuje do m-rozmiaru. Telefony stały się naszymi sztucznymi kończynami i zmysłami. Moga nam służyć, zabawiać nas oraz pomagać wyciągnąć ile się da z godzin pracy.

Prezentowaliśmy Wam już „30 najlepszych aplikacji dla marketerów: social media, kreacja, analityka„, ale sieć oferuje dużo, dużo więcej! Oto kolejna paczka przydatnych narzędzi.


Wszystko, co musisz wiedzieć o Mobile Marketing Automation. Pobierz darmowego ebooka


 

Zarządzanie kontaktami

Co robi: synchronizuje listę kontaktów w telefonie z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi, jak Facebook, LinkedIn czy Google+ (są kraje, gdzie Google + jest bardzo popularne, naprawdę!). Dodatkowo apka uaktualnia istniejące kontakty najnowszymi zdjęciami profilowymi, czy innymi ważnymi danymi. Przypomina także o ważnych datach (urodziny i pomaga przygotować i wysłać cyfrową kartkę z życzeniami).

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

Wiedza

  • TED i TED Books

Co robi: sieciowe konferencje TED to dużo więcej niż tylko kanał na Youtube. Są chociażby aplikacje TED i TED Books. Obie podnoszą Twój poziom wiedzy i uczą nowych rzeczy. Książki są publikowane co dwa tygodnie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

  • HackerNews

Co robi: to coś w rodzaju Reddita z wiadomościami z Githuba, Forbesa czy np. Cernu. Jeżeli interesuje cię świat cyfrowy, nowinki i nowości techniczne i do tego znasz angielski, gratuluję! Właśnie znalazłeś aplikację dla siebie. Design jest przejrzysty i przyjazny dla użytkownika.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

Treści

Co robi: nieoceniona pomoc dla wszystkich piszących po angielsku. Najlepszy wirtualny słownik i leksykon w zasięgu kciuka. Prawdziwą perełką, jeśli chodzi o poszerzanie słownictwa jest funkcja „słowo dnia”.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

Co robi: mindly służy do tworzenia map myśli. Ładny, i, co ważniejsze, prosty UI nie chowa żadnych sekretów przed użytkownikiem. Wersja podstawowa, z ograniczoną ilością slotów pamięci jest darmowa. Za bardziej rozbudowaną trzeba zapłacić.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe/6.99$

 

Produktywność

Co robi: działająca w chmurze królowa list „do zrobienia”. Pomoże nie tylko zaplanować dzień od porannego ogarniania się do wieczornej kolacji, ale także ułatwia pracę zespołową i udostępnianie zadań osobom, które powinny mieć do niej dostęp. Po utworzeniu konta, masz dostęp do swoich plików z dowolnego urządzenia.

Na: Android, iOS

Cena: freemium – dodatkowe funkcje 4,99$ do 49,99$.

 

  • K-Blocker

Co robi: Pomysł prosty acz genialny. Ułatwia i usprawnia research w sieci blokując treści związane z siostrami Kardashian. Internet jest pełen niepotrzebnych zdjęć. Po co masz marnować czas na ręczne ich filtrowanie.

Na: iOS

Cena: 0,99$

 

Skróty

  • Speek

Co robi: niezastąpione narzędzie do prowadzenia telekonferencji. „No dial-ins, no PINs, no downloads”!

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

  • RD Mute

Co robi: wycisza telefon położony ekranem w dół. Ponadto automatyzuje odpowiadanie dzwoniącym, jeżeli nie chcesz, żeby Ci przeszkadzano, na przykład jak jedziesz samochodem (apka sprawdza, z jaką prędkością porusza się telefon, i jeżeli jest wysoka, automatycznie wysyła do dzwoniącego SMSa).

Na: Android[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.raidroid.rdmute&hl=pl]

Cena: Darmowe

 

  • Google Translate

Co robi: jak wskazuje nazwa, tłumaczy. Działa nie tylko dla tekstu wpisanego, ale także dla zeskanowanego i mówionego.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

A z czego Wy korzystacie? Podzielcie się w komentarzach!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]