Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń sp. z o.o. korzystając z możliwości systemu SALESmanago Marketing Automation zdołało zwiększyć skuteczność prowadzonych mailingów dzięki wprowadzeniu segmentacji klientów i wdrożeniu wysyłki e-maili dynamicznych.
Czym jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń?
Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń Spółka z o.o. Spółka Komandytowa to największa w Polsce i jedna z największych w Europie firma zajmująca się produkcją sprzętu pszczelarskiego. Zdobywa liczne nagrody i wyróżnienia, wdrażając nowe produkty i unowocześnienia do polskiego pszczelarstwa.
Wpadnij na naszego Facebooka
Wyzwania
- integracja wielu wersji językowych strony
- segmentacja klientów na podstawie zainteresowań, oglądanych produktów
- integracja social media i postowanie na facebooku
- pozyskanie nowych kontaktów zainteresowanych pszczelarstwem
- ratowanie porzuconych koszyków
- przekazywanie pełnych danych behawioralnych na potrzeby kontaktu z klientem przez call center
Realizacja
- segmentacja bazy klientów
- formularze kontaktowe dopasowane do wersji językowej strony
- e-mail marketing i wysyłka newsletterów
- ratowanie porzuconych koszyków
- retargeting produktowy w e-mailach
- wdrożenie live chat
- wdrożenie powiadomień web push
- wdrożenie integracji Facebook
Efekty
- 300% wyższa skuteczność masowej komunikacji e-mail w porównaniu ze średnią rynkową
- 50% wzrost współczynnika otwarć w wiadomościach z porzuconym koszykiem w porównaniu do masowych wysyłek e-mail
- 29,49% CTR powiadomień Web Push
- 24% wzrost współczynnika kliknięć w wiadomościach z porzuconym koszykiem w porównaniu do masowych newsletterów