Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała ograniczenia narzucone przez dotychczasowy system Marketing Automation.
Zdecydowaliśmy się na skorzystanie z usług SALESmanago, ponieważ poprzedni system nie był w stanie zagwarantować nam tak szerokiego wachlarzu możliwości. Platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, a profesjonalne wsparcie zespołu SALESmanago jest zawsze dostępne, odpowiadając na nasze potrzeby.
Maciej Szelągowski, E-commerce Manager w Pitbull Promotion
Przemysław Sielicki, E-commerce Analyst w Pitbull Promotion
Z pomocą SALESmanago, Pitbull West Coast wprowadził zaawansowane funkcjonalności, od chatbota po personalizowane rekomendacje produktów, ktore przyczyniły się do spektakularnych wyników:
- zwrot z Inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
- uzyskaliśmy 1265% wyższy CTR dla zautomatyzowanych maili w porównaniu do masowych wysyłek.
- 10% wszystkich transakcji pochodzi teraz z platformy SALESmanago.