Petsonic korzystając z możliwości systemu SALESmanago Marketing Automation poszerza kanały komunikacji z klientem, dopasowuje wyświetlane treści do odbiorcy, a co za tym idzie, pozyskuje stałych, lojalnych i powracających klientów. Generuje wzrost konwersji z newsletterów na poziomie 13% (w porównaniu do wcześniej używanych systemów) oraz o 40% wyższą konwersję maili z porzuconym koszykiem.
Czym jest Petsonic?
Petsonic to hiszpańska firma zajmująca się sprzedażą produktów dla zwierząt – karm, produktów do pielęgnacji oraz gadżetów. Od momentu powstania w 2014 roku regularnie starają się podnosić poziom usług, od momentu zakupu online aż do momentu dotarcia paczki do klienta. Marce zaufało ponad 200 000 klientów – jedzenie, zabawa, higiena, zdrowie, odpoczynek i ćwiczenia to tylko niektóre z głównych obszarów, którymi się zajmują. Łącznie 20 000 użytkowników miesięcznie zamawia z Petsonic wszystko, czego potrzebują do opieki nad swoim psem lub kotem.
Wpadnij na naszego Facebooka
Wyzwania
- poszerzenie kanałów komunikacji z potencjalnym klientem
- dopasowanie wyświetlanych treści do odbiorcy, określenie zainteresowań użytkownika, indywidualnych preferencji
- pozyskanie stałych, lojalnych i powracających klientów
Realizacja
- Segmentacja klientów
- Lead Nurturing
- Dynamiczne maile z porzuconym koszykiem
- Powiadomienia web push
- Testy A/B
- Lejki sprzedażowe
Efekty
- 13% wzrost konwersji z newsletterów w porównaniu do wcześniej stosowanych systemach EM
- 40% wzrost konwersji z maili z porzuconym koszykiem w porównaniu do wcześniej stosowanych systemów