Murator Projekty z pomocą SALESmanago Marketing Automation osiąga 400% lepsze rezultaty niż średnia rynkowa (!) docierając do najaktywniejszych użytkowników z użyciem segmentacji i scoringu oraz zwiększając efektywność komunikacji.
O Murator Projekty
Murator PROJEKTY to czołowy polski dostawca projektów gotowych i usług doradczych branży budowlanej i architektonicznej. Co roku wprowadza do swojej oferty ponad 100 nowości, które odzwierciedlają aktualne potrzeby i oczekiwania Inwestorów. Oprócz gotowych projektów, realizuje także indywidualne zamówienia oraz oferuje bezpłatne doradztwo specjalistów: architektów, kosztorysantów i Ekspertów kredytowych. Przez 20 lat działalności prawie 200 tys. osób, zarówno w Polce jak i za granicą, zdecydowało się na zamieszkanie w domu z Kolekcji Muratora.
Wyzwanie
- Pozyskiwanie nowych leadów
- Identyfikacja Klientów i monitoring zachowania na stronie www oraz segmentacja
- Organizacja pracy handlowców i monitoring przepływu klientów między poszczególnymi etapami sprzedażowymi
- Podtrzymanie lojalności Klientów poprzez kupony rabatowe
- Proste i szybkie powiadomienia o promocjach i nowych projektach
Rozwiązania
- Formularze kontaktowe (pop-up’y)
- Segmentacja użytkowników na stronie
- Ustawianie zadań i powiadomień dla handlowców
- Wdrożenie lejka sprzedażowego
- Wysyłka maili z kuponami rabatowymi
- Zastosowanie powiadomień Web Push
Efekty
400% – Wzrost skuteczności maili automatycznych w stosunku do masowych wysyłek ofertowych
500% – wzrost otwarć mailingów z kuponami rabatowymi po zapisie do newslettera w stosunku do średniej rynkowej
430% – wzrost klikalności w powiadomienia Web Push zawierające bieżące nowości i specjalne oferty w porównaniu do masowych newsletterów