Irinox, Develey, Oponeo…kto jeszcze dołączył do SALESmanago w styczniu?

 

Rozwiązania Marketing Automation są coraz bardziej popularne wśród przedsiębiorców. SALESmanago stara się wyjść naprzeciw wymaganiom klientów wdrażając nowe, innowacyjne rozwiązania i udoskonalając obecne funkcjonalności. Widzimy, że nasze wysiłki opłacają się, gdyż zaufało nam wiele nowych firm, które wybrało SALESmanago jako swoją platformę do automatyzacji marketingu. Jak co miesiąc, opisaliśmy pokrótce najciekawsze profile firm, które dołączyły do grona naszych klientów w styczniu.

 

Źródło

 

POLSKA:

Hotel Sobienie Królewskie znajduje się w odrestaurowanym pałacu szlacheckim wybudowanym około 1880 roku. Kompleks pałacowy zlokalizowany jest w otulinie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, co stwarza znakomite warunki na wymarzony wypoczynek. Kompleks oferuje możliwość skorzystania z atrakcji znajdujących się na terenie obiektu, między innymi: pola golfowego, szkoły awiacji, Wellness & SPA, kortów tenisowych i wielu atrakcji dla najmłodszych gości.

 

Develey – rodzinna firma z tradycjami. Już od ponad 170 lat dostarcza produkty, charakteryzujące się nie tylko wyśmienitym smakiem, ale też oparte na bezpiecznych składnikach najlepszej jakości. Ich ketchupy, musztardy i sosy znane są klientom w 10 europejskich krajach. Wyróżniają się troską o środowisko i naturalnymi składnikami.

 

Sklepopon.com – sklep dla prawdziwych miłośników motoryzacji, którzy dbają o swoje cztery (lub dwa) kółka. Sklepopon.com już od samego początku istnienia słynie z najwyższej jakości – zarówno obsługi klienta jak i świadczonych usług. W ofercie sklepu znajduje się szeroki wybór opon do samochodów i motocykli a także felgi i akcesoria dla motoryzacyjnych maniaków.

 

UNIVERSE Konsulting – Edukacja jest firmą specjalizującą się w organizacji szkoleń i konferencji w zakresie: podatków i rachunkowości, kadr i płac, ochrony danych osobowych, marketingu i sprzedaży, prawa celnego i handlu zagranicznego, szkoleń branżowych dla TBS, szkół wyższych i administracji. Konferencje organizowane są w miejscowościach turystycznych nad morzem i w górach, gdzie przekazywanie wiedzy łączy się z pięknem polskich krajobrazów.

Galmet to polska firma rodzinna z 35-letnim doświadczeniem w branży grzewczej. To jeden z największych producentów urządzeń grzewczych w kraju i eksporter do prawie 30 krajów świata. Stałe doskonalenie personelu i produktów przyczyniają się do powstania zaawansowanych technologicznie i ekologicznie systemów grzewczych dla indywidualnych gospodarstw domowych, budynków użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych.

 

Oponeo oferuje bogaty wybór opon letnich, zimowych i całorocznych. Znajdziesz tam opony na każdy sezon do niemal każdego typu pojazdu. Niezależnie od tego czy jeździsz samochodem osobowym, SUV-em, terenówką czy autem dostawczym, znajdziesz opony dla siebie.

 

otico.pl wychodzi na przeciw oczekiwaniom rynku i wprowadza rozwiązania, które usprawniają poszukiwanie idealnej nieruchomości.

 

Inwałd Park to miejsce, w którym dzieją się rzeczy niemożliwe, a czas płynie jakby inaczej. Tylko tutaj można odwiedzić Paryż, przybić piątkę z Tyranozaurem Rexem, poznać średniowieczne obyczaje czy też wędrować alejkami kwiecistego obrazu. To wszystko znajduje się w Inwałdzie, malowniczej miejscowości leżącej województwie małopolskim.

 

Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – Państwowy Instytut Badawczymisją Instytutu jest rozwój badań naukowych. Wnioski i rekomendacje z tych badań mogą być wykorzystywane przez administrację państwową i podmioty gospodarcze w celu poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki, utrzymania wysokiego tempa wzrostu gospodarczego, pełnej integracji z UE, szerokiego włączenia się w gospodarkę światową, a w konsekwencji wzrostu dobrobytu społecznego i jakości życia.

 

ŚWIAT:

Irinox jest wiodącym producentem najlepszych jakościowo schładzarek i systemów ochrony żywności, jak również sprzętu ze stali nierdzewnej do użytku domowego i profesjonalnego.

 

Seeweb jest jednym z czołowych dostawców usług z zakresu przetwarzania danych w chmurze (Cloud Computing) a także Housingu i Hostingu we Włoszech. Obecnie firma skupia się na szerokim wyborze usług chmurowych.

 

My Selleria – interesujesz się jazdą konną? W My Selleria znajdziesz szeroki wybór sprzętu i akcesoriów, które przypadną do gustu wszystkim miłośnikom jeździectwa.

 

PigShoes – sklep oferuje szeroki i stale powiększany asortyment najnowszych modeli butów najbardziej znanych marek, takich jak: Adidas, Nike, New Balance, Converse i Vans a także duży wybór akcesoriów wiodących producentów – Birkenstock, Stance, ray Ban, Oakley’s i wielu innych.

 

Remisens – pobyt w hotelach Remisens kojarzony jest z najwyższą jakością usług i wyjątkową atmosferą, która inspiruje zarówno intelektualnie jak i emocjonalnie. Remisens jest wzorcem elegancji i estetyki, które zapewnią niezapomniany pobyt.

 

Wellstore – od 2003 roku Wellstore zaopatrza klientów w innowacyjne i najwyższej jakości produkty sportowe, fitnessowe oraz produkty do pielęgnacji ciała. Dzięki współpracy z największymi dostawcami, Wellstore może zaoferować różnorodne produkty dostosowane do potrzeb klientów w korzystnych cenach.

 

Źródło obrazka

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]