Getin Bank wybrał system SALESmanago Marketing Automation i połączył prowadzoną działalność e-Mail Marketingową ze sprzedażą z udziałem Call Center i sprzedażą bezpośrednią prowadzoną w placówkach. W ramach projektu system SALESmanago Marketing Automation został zintegrowany z systemem CRM banku.
Dzięki zastosowaniu strategii Marketing Automation i wysyłce standardowych newsletterów przez system SALESmanago możliwe jest połączenie e-mail marketingu z procesem sprzedażowym i zaplanowanie automatycznych punktów styku z klientem z dopasowanymi personalizowanymi komunikatami i ofertami produktowymi.
Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że prawidłowa synchronizacja Marketing Automation i e-Mail Marketingu z systemem CRM przynosi statycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %. Wg firmy analitycznej Focus Research, Marketing Automation w ciągu ostatnich 5 lat stał się najdynamiczniej rosnącym segmentem oprogramowania klasy CRM. Wg ostatnich badań, ponad 25% firm z listy Forbes 500 stosuje już Marketing Automation.
– Marketing Automation jest niezwykle popularnym aktualnie trendem, ponieważ umożliwia działom marketingu aktywne włączenie się w procesy sprzedażowe i budowę wartości przedsiębiorstwa w procesach marketingowych. Z systemem Marketing Automation dział marketingu z działu kosztowego zamienia się w dział przychodowy. – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel SALESmanago Marketing Automation.
System SALESmanago to polski system i największa w Europie Centralnej platforma do automatyzacji marketingu z której korzysta ponad 400 firm. m in. Eurolot, Rainbow Tours, Jean Louis David, Multikino i liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.
—
Chcesz wysyłać swoje newslettery po to żeby faktycznie zwiększyć sprzedaż?
W SALESmanago nielimitowany e-Mail Marketing dostajesz za darmo. Dla najmniejszych firm system już od 250 zł miesięcznie.
> Zarejestruj się i wypróbuj za darmo KLIKNIJ TUTAJ
> Zaloguj się do konta DEMO. KLIKNIJ TUTAJ