Fujitsu, Happy Miles i Alsecco. Zobacz kto jeszcze dołączył do grona klientów SALESmanago w Październiku

Jak co miesiąc prezentujemy przegląd firm, które dołączyły do grona klientów SALESmanago w ostatnich tygodniach. W październiku powitaliśmy kilka dużych ecommerce’ów co nie dziwi, jako że 80% klientów SALESmanago stanowią firmy z tego właśnie sektora. Jednak nie samym ecommerce człowiek żyje. Wśród nowych klientów są również producenci, deweloperzy, firmy usługowe i administratorzy systemów IT. Wisienką na torcie jest jedna z największych japońskich spółek ICT – Fujitsu, która dostarcza swoje rozwiązania klientom na całym świecie.

Oto profile najciekawszych, naszym zadniem, marek, które dołączyły do grona naszych klientów w październiku.

 

Polska

MATULI – Ekskluzywny ecommerce z produktami dla najmłodszych i dla mam. W asortymencie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości – certyfikowane tkaniny, wysokiej jakości plastik odpowiedni dla maluchów oraz wyłącznie najlepsze kosmetyki naturalne i organiczne. Duża część asortymentu pochodzi od polskich firm zatrudniających lokalnych podwykonawców.

ARCUS – Specjaliści z zakresu wyposażenia łazienki ze szczególnym uwzględnieniem przestrzeni prysznica. W tym ecommerce kupisz zarówno systemy prysznicowe jaki akcesoria nadające charakteru wnętrzu.

Startstop.pl – Producent profesjonalnego systemu zarządzania zadaniami i czasem pracy – skrojonego na miarę potrzeb nowoczesnej firmy.

Kosmetyk Naturalny – Sklep online posiadający w swojej ofercie szeroką gamę kosmetyków naturalnych, w tym popularnych obecnie produktów rosyjskich.

Murapol (jeden z 6 brandów developera Whizz) – Deweloper nr 1 w Polsce. Najważniejsze osiągnięcia – rekordowa liczba sprzedanych mieszkań, innowacyjny i skuteczny model biznesowy, które są tematem artykułów w opiniotwórczych mediach, takich jak: „Forbes”, „Gazeta Wyborcza”, „Onet” czy „Dziennik Gazeta Prawna”.

MS PARTNERS – Właściciel sklepu internetowego PARTY365.PL, który oferuje ogromny wybór kostiumów, strojów, dodatków, akcesoriów i dekoracji, które uczynią każdą imprezę wyjątkową. Na rynku są obecni od ponad 10 lat.

Highcom – Firma oferująca kompleksową obsługę informatyczną w zakresie wdrożenia oprogramowania WAPRO ERP, opieki informatycznej czy zarządzania strukturą IT.

Happy Miles (projekt Grupy Getin) – Happy Miles to pierwsze na polskim rynku rozwiązane leasingowe dla firm i najmu indywidualnego. Wysokość miesięcznej raty leasingu wyliczana jest na podstawie przejechanego dystansu (według modelu pay as you drive).

ALSECCO  – Fabryka Okien Alsecco – producent stolarki otworowej, laureat nagrody “Gazela Biznesu”, obecny na rynku nieporzerwanie od 20 lat. Firma rozwija sie również poza rynkiem krajowym – wyroby eksportowane są do krajów UE m.in. do: Niemiec, Francji, Czech, Słowacji, Słowenii, Grecji i Włoch.

Filcocuda – to firma, która powstała w odpowiedzi na rosnące w ostatnich latach zainteresowanie dekoracjami wnętrz wykonanymi z filcu. „Cuda” wykonane są z wysokiej jakości filcu włoskiego i hiszpańskiego. Charakteryzuje je oryginalne wzornictwo, nad którym stale pracuje zespół specjalistów z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, szeroka paleta barw oraz przystępne ceny, przez co każdy może znaleźć „filcocudo” odpowiednie dla siebie.

MSQ COMPANY – Mosquito jako polska marka stara się wybierać dla Was najlepsze tkaniny. W ich sklepie znajdziecie nie tylko najmodniejsze kroje, ale także te bardziej stonowane idealne do pracy, a nawet spełniające wymogi dress code. Rozkloszowane sukienki, kwiatowe wzory i seksowna koronka to tylko niektóre z dostępnych u nich niesamowitości.

Centrum Wspinaczkowe Forteca – Ideą działalności Centrum Wspinaczkowego FORTECA jest promowanie wspinaczki wśród możliwie najszerszego grona osób. Ich celem i ambicją jest udowodnienie, że przyjemność i satysfakcję w sporcie tym można czerpać w każdym wieku.

SEART – Jedyny w Polsce dystrybutor rustykalnych akcesoriów i odlewów żeliwnych stylizowanych na stary styl. W ofercie: uchwyty, klamki, kołatki, zamki, wieszaki, muszle, podstawki, ćwieki, żyrandole i wiele innych.

pigmejka.pl – Sklep internetowy pigmejka.pl posiada w swojej ofercie importowane i krajowe artykuły dekoracyjne oraz meble. Proponowane przez nich produkty charakteryzują się wysoką jakością oraz konkurencyjnymi cenami.

 

Świat

Fujitsu – Fujitsu to wiodąca japońska firma zajmująca się technologiami informacyjnymi i komunikacyjnymi (ICT), oferująca pełną gamę produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Około 155 000 pracowników Fujitsu obsługuje klientów w ponad 100 krajach.

Integral – Od 25 lat nauczyciele INTEGRAL doskonalą swoje umiejętności językowe podróżując i ucząc, aby móc zaoferować swoim studentom jeszcze bardziej wszechstronną ofertę kursów językowych.

AgriEuro – AgriEuro to topowy włoski portal, który sprzedaje maszyny rolnicze, ogrodnicze, kuchenne i rekreacyjne. Ecommerce zapewnia swoim klientom ponad 4000 modeli gotowych do dostarczenia urządzeń w najlepszej cenie na rynku.

Font Group – Firma Font Group została założona w 1965 roku. Firma była  jednym z pierwszych autoryzowanych serwisów firmy Seat. Mały warsztat stał się grupą firm o powierzchni ponad 24 000 m² poświęconych wyłącznie usługom motoryzacyjnym.

Iparos és Barkács Center – Sklep internetowy z narzędziami ogrodniczymi, króty stara się zaspokoić każde zapotrzebowanie dzięki stale aktualizowanej ofercie.

Marybola – Firma stworzony przez młodą projektantkę Glorię Gomilę zafascynowanej światem minerałów i klejnotów. W jej odczuciu klejnoty mogą przenosić uczucia, a także wzmacniać najczystsze i najbardziej naturalne piękno.
„Marybola to coś więcej niż marka biżuterii, to projekt życia, sposób bycia i sposób, by przekazać innym część tego piękna.”

Home Holiday Hub Sàrl – HHH to wyjątkowa, internetowa platforma reklamowa. Pozwala kierować reklamy do prywatnych grup, współpracowników, społeczności i zaufanych sieci lub publikować je szerszego grona odbiorców.

Grožio chirurgija – klinika Grožio chirurgija z Kowna została otwarta w 2009 roku. Zespół złożony z najlepszych specjalistów z ponad dwudziestu dziedzin jest gotowy do świadczenia różnych form pomocy z zakresu estetyki, chirurgii, stomatologii i innych usług zdrowotnych.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]