Fotorelacja z SALESmanago Boxing Day!

IT i boks, boks i IT. Nie ma chyba na całym świecie mniej prawdopodobnego zestawienia. A jednak to zrobiliśmy! Zebraliśmy kilku bohaterów z IT, wsadziliśmy ich do ringu, założyliśmy im rękawice (i owijki, i kaski, i ochraniacze szczęk) i daliśmy sygnał do walki! I wiecie co? Wyszło rewelacyjnie!

Ale zacznijmy od początku. Jakiś czas temu, stwierdziliśmy, że czas wprowadzić odrobinę zamieszania w spokojne życia działów IT firm z naszej okolicy. Pomyśleliśmy, popytaliśmy co nieco i jakoś tak samo wyszło, że event, który miał być rozgonieniem nudy w środku lutego rozrósł się do pełnej gali  z gwiazdą wieczoru, profesjonalnymi konferansjerami, sędziami i oczywiście gorącymi dziewczynami!

The girls are ready! #it #boxingday #salesmanago #foodandpeople #girls #polishgirl #polishgirls #marketingautomation

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Po krótkim zastanowieniu postanowiliśmy jako SALESmanago Marketing Automation nawiązać współpracę z Małopolskim Związkiem Bokserskim. Na miejsce wydarzenia wybraliśmy zaprzyjaźnioną restaurację – Food and People by Pastrami Deli (najlepsze nowojorske pastrami po tej stronie globu!). W samym jej środku postawiliśmy profesjonalny ring, resztę sprzętu i tak się zaczęło.

It’s time to start Boxing Day! #box #boxing #amateur #mariuszwach #rockthehouse #foodandpeople

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Około 19:00 przybyła gwiazda wieczoru. Mariusz Wach, bo o nim mowa, to polski bokser, posiadacz pasa WBC International oraz federacji TWBA w wadze ciężkiej. Najbardziej znany jest ze swojego pojedynku z Władimirem Kliczko, którą to walkę niestety przegrał na punkty. Była to pierwsza porażka w jego zawodowej karierze.

Zawodnicy byli bardziej niż gotowi do walki! Rozgrzewali się w prawie każdym wolnym miejscu – boksując powietrze, skacząc na skakance i zagrzewając do walki tych, którzy właśnie byli w ringu.

Preparation #it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Walki odbywały się w systemie turniejowym. Każde starcie miało trzy rundy, a każda z nich trwała po 60 sekund. W przerwach pomiędzy głównymi starciami mogliśmy zobaczyć sparingi członków klubu BOXERNIA SERCA KRAKOWA.

#it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Pierwsze starcie tylko podsyciło apetyt na zbliżającą się wielkimi krokami walkę wieczoru. Nasi wyjątkowi reprezentanci mieli raz na zawsze zmienić sposób, w jaki postrzegamy członków zarządu.

Tak! Panie i Panowie – szczytowym punktem wieczoru SALESmanago Boxing Day była walka pomiędzy trzema mistrzami. Nie wierzycie? Zobaczcie na własne oczy relację z pojedynku 2v1: CEO i CTO SALESmanago vs Mariusz “Wiking” Wach!

The eye of the tiger. Go Grzegorz! #it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

No i oczywiście byli zwycięzcy! Pas mistrzowski powędrował do Michała Mocnego, który decyzją sędziów zwyciężył na punkty z Łukaszem Kawą w rundzie finałowej.

Doskonałym dodatkiem do kipiących testosteronem emocji były serwowane przez niestrudzoną obsługę Food and People przepyszne kanapki z pastrami podlane doskonałym czeskim piwem.

Obiecujemy, że to nie jest nasze ostatnie słowo! Byliście z nami? Oznaczcie się na zdjęciach!

A po więcej fotek i relacji live zapraszamy na naszego Facebooka i Instagrama!

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]