Eurolot SA, linie lotnicze obsługujące połączenia krajowe i zagraniczne z najważniejszych portów regionalnych w Polsce, wybrał system SALESmanago Marketing Automation. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania, osoby korzystające z usług Eurolot otrzymają automatycznie dopasowane oferty lotów oraz oferty usług dodatkowych.
System SALESmanago monitoruje zachowanie osób pojawiających się na stronie www, a następnie automatycznie dobiera dopasowane do profilu klienta oferty i dostarcza je przez e-mail, dynamiczną treść na stronie WWW jak również Call Center.
– Kładziemy aktualnie bardzo duży nacisk na zwiększanie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych. System marketing automation do tego celu się doskonale nadaje – mówi Mateusz Kokosiński, Dyrektor Handlowy Eurolot SA
Wg firmy analitycznej Focus Research, Marketing Automation w ciągu ostatnich 5 lat stał się najdynamiczniej rosnącym segmentem oprogramowania klasy CRM. SALESmanago jest pierwszym polskim i aktualnie największym w Europie Centralnej systemem do automatyzacji marketingu, z którego korzysta ponad 400 firm. M.in. Rainbow Tours, Jean Louis David i liczna grupa małych i średnich firm.
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313