Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.
Zaprojektowany, aby umożliwić marketerom tworzenie bardziej angażujących i wydajnych kampanii, Email Designer stworzony przez SALESmanago zostaje zintegrowany z modelem OpenAI, aby błyskawicznie generować treści z listy opcji. Obejmuje to między innymi przepisywanie treści, generowanie nowej treści na podstawie zapytania, tworzenie CTA, przygotowywanie punktorów (w tym streszczenia) i punktowanie zalet produktu. Wszystkie treści mogą być tworzone w 12 językach – w tym angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim, hiszpańskim i polskim – w celu zwiększenia zasięgu kampanii i poprawy jakości treści.
SALESmanago wkrótce uruchomi więcej udoskonalonych opcji AI dla Email Designera, w tym „ocenę e-maili” i generowanie tematów na podstawie treści e-maili.
Email Design Studio
Zintegrowane funkcje generatywnej AI są również dostępne w nowej funkcjonalności firmy, Email Design Studio, która będzie dostępna jeszcze w tym miesiącu.
Użytkownicy Studio mogą ulepszać wiadomości e-mail za pomocą dynamicznej personalizacji opartej na danych first i zero-party, co pomaga zwiększać poziom zaangażowania klientów w markę i skutecznie budować Customer Intimacy. Wszystkie widżety zaprojektowane dla eCommerce są dostępne w jednym kreatorze, który jest wzbogacony o wbudowane studio AI, ułatwiające tworzenie treści. Wsparcie AI obejmuje generowanie najlepszych tematów, wypunktowań, opisów produktów, chwytliwych sloganów i głównej treści.
„Od wsparcia w generowaniu treści po dostarczanie inspiracji, nasza nowa funkcjonalność AI pomaga marketerom tworzyć angażujące kampanie, które w dodatku można uruchomić szybciej niż tradycyjnymi drogami. Budowa Customer Intimacy i poprawa personalizacji jest fundamentalnie istotna, a wdrożenie AI jest kluczem do osiągnięcia tego celu. Ta funkcjonalność w wersji Beta będzie dostępna dla wszystkich klientów z pakietami SALESmanago PRO i Enterprise, a kolejne udoskonalenia AI planujemy wprowadzić jeszcze w 2023 roku” – skomentował Greg Blazewicz, CEO i założyciel SALESmanago.
Więcej o SALESmanago na stronie.
-KONIEC-
O SALESmanago
SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl
Kontakt dla mediów
W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z Victorią Hourigan, vhourigan@thecommsco.com,
+44 (0)7584 769496