Dlaczego duże przedsiębiorstwa wybierają SALESmanago do automatyzacji marketingu?

Od początku roku ponad 200 dużych światowych przedsiębiorstw wdrożyło SALESmanago, m.in. Aegon, DeLonghi, Oponeo, Braun, Cinépolis i GoWork.pl. Platforma SALESmanago Marketing Automation staje się pierwszym wyborem dla dużych firm poszukujących kompleksowego rozwiązania, które zwiększy zaangażowanie klientów. To dzięki szybkiemu wzrostowi sprzedaży w segmencie Enterprise, SALESmanago szczyci się dziś 26. pozycją wśród najszybciej rozwijających się startupów technologicznych w Europie według Financial Times.

Trudno jest określić jeden główny powód, dla którego przedsiębiorstwa wybierają SALESmanago, ale najprawdopodobniej będzie to połączenie następujących czynników:

  • Pełne dopasowanie platformy do potrzeb klienta;
  • Najnowocześniejsza technologia zasilana przez AI;
  • 100% bezpłatny testowy okres wdrożeniowy (Proof of Concept);
  • Wsparcie konsultantów, analityków danych i Growth Hackerów;
  • Świetny UX i łatwość użytkowania platformy.

PEŁNE DOPASOWANIE PLATFORMY DO POTRZEB KLIENTA

Wszystkich klientów Enterprise łączy kilka wspólnych cech, takich jak duże zasoby nieustrukturyzowanych danych, złożone, bardzo specyficzne procesy biznesowe i ogromna wiedza ekspercka, która została zgromadzona na przestrzeni lat działalności firmy. By w pełni wykorzystać ten potencjał, wdrażamy dedykowane rozwiązania i dostosowujemy platformę do najbardziej wyszukanych potrzeb klienta oraz integrujemy z dowolnym oprogramowaniem, które jest wykorzystywane przez daną firmę.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZASILANA PRZEZ AI

Za sprawą nowych rozwiązań i możliwości pojawiających się niemal każdego dnia, rynek technologii marketingowej jest bardzo dynamiczny. Platformę SALESmanago zawsze wyposażamy tak, aby umożliwić naszym klientom jako pierwszym na rynku korzystanie z innowacji marketingowych, co daje im przewagę nad konkurencją. Dodatkowo kluczowi klienci Enterprise mają bezpośredni wpływ na rozwój produktów SALESmanago. Wszystkie funkcje marketingowe, które posiada platforma SALESmanago, są napędzane przez Copernicus, stworzony przez nas silnik AI, który redefiniuje sposób, w jaki klienci SALESmanago angażują własnych klientów.

BEZPŁATNY TESTOWY OKRES WDROŻENIOWY (Proof of Concept)

90% umów z dużymi firmami poprzedzonych jest trzymiesięcznym okresem wdrożeniowym, podczas którego pracujemy nad osiągnięciem wskaźników KPI określonych przez potencjalnego klienta i budujemy plany biznesowe, które przyniosą pożądany zwrot z inwestycji. Nasi najlepsi konsultanci i Growth Hackerzy są w pełni zaangażowani w ten proces, aby przed rozpoczęciem długoterminowej współpracy wszystko działało zgodnie z oczekiwaniami.

KONSULTANCI, ANALITYCY DANYCH I GROWTH HACKERZY

7 lat doświadczenia w pracy z najlepszymi światowymi markami wyposażyło nas w dogłębne zrozumienie rynku technologii marketingowych, jak również procesów biznesowych w różnych branżach. Wykorzystujemy to unikalne doświadczenie i wiedzę do budowania procesów automatyzacji marketingu dopasowanych do potrzeb naszych klientów.

ŚWIETNY UX I ŁATWOŚĆ UŻYTKOWANIA PLATFORMY

Oprogramowanie wdrażane w dużych przedsiębiorstwach zazwyczaj wymaga ingerencji kadr IT i specjalistów ds. technicznych. W SALESmanago projekty maili czy pop-upów można tworzyć w nowoczesnych kreatorach Drag&Drop, które umożliwiają budowanie bardzo zaawansowanych procesów marketingowych i sprzedażowych bezpośrednio przez działy marketingu.

ELASTYCZNE MODELE WDRAŻANIA

System SALESmanago jest dostępny nie tylko w modelu SaaS. Duże firmy bardzo często wybierają opcję instalacji w prywatnej chmurze lub instalację lokalną na własnych serwerach w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zgodności z przepisami korporacyjnymi. Umożliwia to również wdrożenie niestandardowych opcji dostosowanych do wymagań firmy.


Zainteresowany? Wypełnij formularz i zacznij darmowy okres wdrożeniowy. KLIKNIJ TUTAJ


Jeśli nadal nie jesteście przekonani, zapoznajcie się z firmami, które niedawno wdrożyły SALESmanago:

Oponeo – Oponeo oferuje bogaty wybór opon letnich, zimowych i całorocznych. Znajdziesz tam opony na każdy sezon do niemal każdego typu pojazdu.

GoWork.pl – jedna z największych firm rekrutacyjnych i szkoleniowych w Polsce. To serwis z ofertami pracy i portal opiniotwórczy z bazą ponad 2,5 mln wpisów dotyczących pracodawców.

Mintishop sklep internetowy oferujący szeroki wybór kosmetyków pielęgnacyjnych i do makijażu. Znajdziesz tu największe hity koreańskich marek, polskie naturalne kosmetyki oraz niszowe produkty, które trudno znaleźć w tradycyjnych sklepach.

O bag  –  Niebanalny design, soczyste kolory i wykorzystanie innowacyjnych tworzyw – to znaki rozpoznawcze tej marki. Firma oferuje nie tylko słynne konfigurowalne torby Obag, ale także zegarki Oclock, okulary przeciwsłoneczne, bransoletki i obuwie.

Ferax sp. z o.o. – kolekcje produktów Gatty dostępne są w sprzedaży w ponad 130 salonach firmowych w największych miastach w Polsce oraz w renomowanych sklepach z bielizną i rajstopami.

PREORDER SP. Z O.O. – sklep muzyczny i odzieżowy, mający za cel rozwój kultury hip-hopowej w Polsce.

Stoprocentpierwsza polska bezkompromisowa marka odzieżowa budowana od 1999 roku, stawiająca na kulturę hip-hop, a także sporty ekstremalne.

OCEANIC S.A. – jeden z liderów polskiego rynku kosmetycznego, od 30 lat specjalizuje się w produkcji światowej jakości kosmetyków antyalergicznych AA.

Botland – sprzęt i akcesoria dla pasjonatów robotyki. W ofercie sklepu znajdziesz silniki, koła, czujniki, żyroskopy, akcelerometry, Arduino, elementy elektroniczne, mikrokontrolery i wiele innych podzespołów przydatnych przy budowie robotów mobilnych.

Cinépolis (Meksyk) meksykańska sieć kin, obecna w wielu krajach Ameryki Łacińskiej, pod względem wielkości czwarta sieć kinowa na świecie. Oprócz tradycyjnych seansów, Cinépolis wyświetla filmy także w technologiach 3D, 4DX i IMAX.

DeLonghi Group (Włochy) – włoska firma z ponad stuletnimi korzeniami. DeLonghi oferuje innowacyjne i zaawansowane sprzęty gospodarstwa domowego, które dzięki połączeniu stylu i niezawodności zamienią codzienność w przyjemność. W skład grupy DeLonghi wchodzą takie marki jak DeLonghi, Kenwood, Braun i Ariete.

Aegon (Węgry) – międzynarodowa firma z siedzibą w Budapeszcie, zajmująca się ubezpieczeniami na życie, emeryturami i zarządzaniem aktywami.

Vivacom (Bułgaria) – pierwsza firma telekomunikacyjna w Bułgarii, obecnie jest liderem w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych i biznesowych – usług telefonii komórkowej i stacjonarnej, internetu, cyfrowej  telewizji HD najnowszej generacji.

Asana Young Up (Hong Kong) – marka kosmetyków inspirowana tradycyjną koreańską pielęgnacją, której misją jest ochrona skóry przed starzeniem. W sprzedaży dostępne są także produkty odchudzające oraz suplementy diety.

Eddy home and Electronics (Arabia Saudyjska) – wiodący na rynku saudyjskim sklep z wyposażeniem wnętrz, produktami AGD i elektroniką w najlepszej jakości i atrakcyjnych cenach.

Fábricas de Calzado Andrea S.A. (Meksyk) – sklep odzieżowy oferujący szeroki wachlarz produktów dla dorosłych, młodzieży i dzieci.

Romania Hypermarche S.A./cora.ro (Rumunia) – grupa hipermarketów detalicznych zlokalizowanych we Francji i w innych częściach Europy. Cora została założona w 1974 roku przez holding supermarketów Louis Delhaize Group po przejęciu trzech hipermarketów Carrefour zlokalizowanych w Belgii.

DSM BEAUTY, S.L. (Hiszpania) – wiodący sklep kosmetyczny w Hiszpanii. Maquillalia.com założona została w 2009 roku, by objąć niszę rynkową: dobrej jakości kosmetyki w dobrej cenie. W swojej ofercie posiada ponad 15000 produktów do makijażu do zakupu na łatwej i intuicyjnej platformie.

Coral Travel (Rosja) – biuro podróży, które zabierze Cię do niesamowitych miejsc, takich jak Abu Dhabi, Sri Lanka Thailand i wielu innych.

Green Ice (Hiszpania) – GreenIce oferuje wydajne, przyjazne dla środowiska technologie oświetleniowe LED.

SPOT-A-SHOP (Finlandia) – platforma, która zbiera najlepsze oferty z wielu sklepów online  w jednym miejscu. Dzięki tej fińskiej firmie zaoszczędzisz pieniądze i upolujesz wspaniałe okazje.

Citroen  (Słowenia) – samochody osobowe i dostawcze marki Citroën, które spełniają wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Peugeot (Słowenia) – dealer samochodów znanej i sprawdzonej francuskiej marki na terenie Słowenii.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]