Nowe podejście SALESmanago do Cross Channel Revenue Attribution | Nowe analityczne funkcjonalności

Zrozumienie, co tak naprawdę wpływa na sprzedaż w sklepach internetowych oraz co zwiększa dochód, jest jak odnalezienie świętego Graala światowego marketingu eCommerce. To właśnie powód, dla którego SALESmanago, po intensywnych dyskusjach z Radą Doradczą Klientów, czyli grupą reprezentantów kluczowych klientów, głównie większych europejskich firm eCommerce oraz B2C, przedstawia zupełnie nowe analityczne funkcjonalności. Pomagają one zrozumieć rzeczywisty przebieg procesu marketingowego, jak również odkryć jaką rolę pełnią zautomatyzowane działania prowadzone przez SALESmanago w podnoszeniu dochodu. Również łatwa konfiguracja ponad 30 dostępnych widżetów, pozwala na całościową analizę twojego biznesu.
 
New Analytics Features
 
Analityka ścieżek konwersji zastąpiona analityką Cross Channel Attribution

Prawdopodobnie większość marketerów, patrząc na najpopularniejsze ścieżki konwersji, próbuje zrozumieć, w jaki sposób klienci dokonują zakupu. Ale czy to naprawdę pomaga dobrze ułożyć twoją kampanię marketingową? Czy wierzysz, że patrząc na prawie nieskończoną liczbę ścieżek konwersji, możesz wyciągnąć jakieś ogólne wnioski i zrozumieć dany mechanizm działania?

New Analytics Features

W tej kwestii SALESmanago oferuje kompleksową analizę działań prowadzących do kupna, poprzez monitorowanie wszystkich zachowań klientów poprzedzających zakup. Nazwaliśmy to Analityką Cross Channel Revenue Attribution i to podejście pozwala zrozumieć, co wpływa na rozpoczęcie procesu zakupu, na sam proces podejmowania decyzji oraz na sposób, w jaki finalizowana jest transakcja. Dzięki temu można przeanalizować nawet do 25 interakcji podjętych tuż przed zakupem.

Czego dotychczas nauczyliśmy się o globalnej analityce danych na temat klientów? Tego, że większość procesów sprzedaży zaczyna się od interakcji wytworzonej przez SALESmanago (tak, sprawdzamy, kiedy i jaką ofertę proponować konkretnemu klientowi).
 
 
Poznanie ROI dzięki wdrożeniu automatyzacji marketingu

Przywiązaliśmy szczególną uwagę do tego, by w końcu odpowiedzieć na częste pytania klientów, dotyczące efektów implementacji SALESmanago. Niektóre widżety pomogą dokładnie zrozumieć, które kanały, wspierane przez naszą platformę, dostarczają większości dochodu w bezpośredni sposób (ostatnie kliknięcie), ale także pokazują jak SALESmanago wpływa na proces zakupu.

New Analytics Features
 
Przegląd nowej analityki eCommerce w SALESmanago

CROSS CHANNEL REVENUE ATTRIBUTION – umożliwia precyzyjną analitykę interakcji, które miały miejsce tuż przed zakupem – stąd możesz dowiedzieć się, kiedy i którymi kanałami twój klient kupił produkty. Jesteś również w stanie zrozumieć, jaki jest wpływ każdego z tych kanałów na różne fazy w procesie sprzedaży.
 
ANALITYKA ŹRÓDEŁ DOCHODU – pokazuje dochód ze wszystkich źródeł – możesz zobaczyć, jaka jest całkowita sprzedaż generowana ze wszystkich twoich kampanii on-line. Dzięki temu, możesz lepiej zarządzać budżetem marketingowym i zoptymalizować ROMI.
 
DOCHÓD GENEROWANY Z POMOCĄ SALESmanago – szczegółowa analiza twojego dochodu – możesz dowiedzieć się, jak kampanie prowadzone z pomocą SALESmanago podnoszą twój dochód.
 
NAJLEPSZE ŚCIEŻKI KONWERSJI – sprawdzenie analityki ścieżek konwersji pokaże, z których źródeł klienci wchodzą na twoją stronę i kupują produkty.
 
ZAAWANSOWANA ANALITYKA PRODUKTU – obserwuj bestsellery – już zawsze będziesz widzieć, które produkty, kategorie, marki i producenci są tymi najpopularniejszymi wśród twoich klientów. Mając tę wiedzę, możesz przygotować dla nich lepsze rekomendacje.
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
Więcej informacji o nowej funkcjonalności w SALESmanago:
http://pomoc.salesmanago.pl/analityka-revenue-attribution-i-analityka-produktu/
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]