Co nowego w SALESmanago: organizacja na rzecz ograniczenia SPAMu i deszcz nagród

Mijający tydzień obfitował we wrażenia i nagrody. SALESmanago Marketing Automation zostało partnerem The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group (M3AAWG). Ponad to, po raz kolejny pojawiamy się w ścisłej czołówce rankingu GetApp w kategorii Marketing Automation. Wisienką na torcie była wygrana w tegorocznej edycji Diamentów Private Equity w kategorii Spółka portfelowa VC.

 

 

Członkostwo w M3AAWG

 

The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group to organizacja zrzeszająca firmy wspólnie działające na rzecz ograniczenia spamu i niechcianego oprogramowania.

Jest to największa tego typu organizacja, zrzeszająca ponad 200 członków na całym świecie. Firmy te wymieniają się informacjami i współdziałają w celu zapobiegania nadużyć online.

Wśród członków tej założonej w 2004 roku organizacji można znaleźć zarówno firmy telekomunikacyjne, dostawców usług internetowych, zarządców platform społecznościowych, dostawców i producentów oprogramowania, jak i firmy tworzące programy antywirusowe.

Wśród firm wspierających organizację są takie światowe marki jak Apple, Facebook, Google czy Oracle Marketing Cloud.

Do najważniejszych działań M3WAAG należą opracowanie i publikacja dokumentów traktujących o dobrych praktykach, oświadczeń, szkoleń i filmów edukacyjnych, oraz innych materiałów pomagających społeczności internetowej zwalczać nadużycia. Organizacja według statutu wspiera na poziomie technicznym i operacyjnym rządy i agencje strategiczne odpowiedzialne za tworzenie praw dotyczących internetu i działań online.

Głównym celem opisywanej organizacji jest ograniczenie nadużyć w trzech sferach:

Wiadomości (Messaging) – problemy związane z nadużyciami w dowolnym kanale – od poczty elektronicznej po SMSy,

Złośliwe oprogramowanie (Malware) – w tym boty, wirusy i złośliwe kody, które są prawdziwą przyczyną spamu, wyłudzeń i innych form cyberprzemocy,

Mobile – ochrona użytkowników przed wymienionymi powyżej zagrożeniami.

 

Ranking GetApp

 

SALESmanago znalazło się na podium w kategorii najlepszych systemów Marketing Automation w najnowszej edycji rankingu GetApp, platformy należącej do Gartnera, największej na świecie firmy analitycznej w obszarze nowych technologii.

„Przy tak ogromnej konkurencji, wyróżnienie w rankingu GetApp ma dla nas ogromne znaczenie”, mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i założyciel SALESmanago Marketing Automation. „To dowód, że nasze unikatowe rozwiązania doceniają zarówno analitycy, jak i praktycy – marketerzy, korzystający na co dzień z systemu. Obecność w rankingu odzwierciedla, jak wiele działo się ostatnio w SALESmanago i jak dużo pracowaliśmy, by usprawnić i rozbudować nasz produkt”.

 

Wisienka na torcie – SALESmanago laureatem tegorocznej edycji Diamentów Private Equity

 

Ukoronowaniem tygodnia było odebranie statuetki laureata Diamentów Private Equity jako spółki portfelowej VC.

 

„Wyzwań stojących przed polskim biznesem jest wiele, ale chyba możemy śmiało postawić tezę, że to kapitały funduszy private equity i venture capital są rozwiązaniem dla ciekawych projektów z obszaru nowych technologii” – Tymi słowami otworzyła wydarzenie prezes Executive Club, Beata Radomska. Dodała też: „To dzięki ich finansowaniu te projekty polskich przedsiębiorstw mogą przysłużyć się nie tylko swoim branżom, ale też i całej polskiej gospodarce”.

Ideą konkursu jest uhonorowanie najlepszych inwestycji i przedsiębiorców, którzy w szczególny sposób przyczynili się do rozwoju polskiej gospodarki. Diamenty ukazują wartość dodaną, jaką wnoszą fundusze w rozwój polskich przedsiębiorstw i rynku kapitałowego, a wydarzenie każdego roku jest przyjmowane z ogromnym entuzjazmem

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]