Co nowego w SALESmanago – funkcjonalności i integracje

Pierwszy miesiąc 2017 minął nam w SALESmanago jak z bicza trzasnął. Mamy nowego członka zarządu, wygraliśmy 400 000 PLN na kampanię reklamową jako Młoda Marka Sukcesu, odpaliliśmy stronę, na której możecie poznać naszą ekipę i dołączyć do elitarnego zespołu IT SALESmanago i powoli zbliżamy się do sportowej niespodzianki – IT Boxing Day, gdzie pod okiem Przemka Salety można będzie dowiedzieć się tego i owego o profesjonalnym boksowaniu, oraz, zupełnie na legalu, zmierzyć się w ringu z kolegą z pracy!

Ale, ale! Nie osiadamy na laurach. Cały czas szukamy obszarów do poprawy w naszym sztandarowym produkcie – SALESmanago Marketing Automation. Sprawdzamy co działa dobrze, co nie działa wcale, a co może działać o niebo lepiej. Jak to mówią – nowy rok, nowa ja. Zobacz zestawienie nowości, ulepszeń i nowych integracji.

Karta kontaktu – rozbudowanie zakładki „wizyty” o nowe dane:

Karty kontaktów to jedne z podstawowych ekranów na platformie marketing automation. To właśnie tam szukasz najistotniejszych informacji na temat każdego ze swoich kontaktów. Do dotychczas wymienianych szczegółów dołączyliśmy ostatnio:

 

  • najczęściej używane urządzenia
  • najpopularniejsze systemy operacyjne
  • najpopularniejsze przeglądarki internetowe

 

To z pozoru proste rozwiązanie nadaje nową jakość segmentowaniu bazy. W końcu wszyscy zgadzają się co do tego, że tacy na przykład użytkownicy Apple’a to osobna grupa odbiorców – co prawda jest ich nieco mniej niż Androidowców, ale za to dużo chętniej (i więcej) płacą za oprogramowanie i usługi! Dodatkowo nowe szczegóły ułatwiają personalizację przekazu na jeszcze jednym poziomie, chociażby przez to, że wiesz jakie przeglądarki będą używane do odczytywania Twoich treści i możesz przetestować widok strony,  czy mailingu, tak, żeby wszystko było estetyczne i wygodne.

 

Reguły automatyzacji – zmiana sposobu dodawania zdarzeń, warunków oraz akcji

Reguły automatyzacji są sercem każdej platformy marketing automation. Ich odpowiednie ustawienie gwarantuje płynność procesów marketingowych i sprzedażowych. Żeby uczynić nasz kreator reguł maksymalnie “user friendly” Przerobiliśmy go na wersję drag & drop tak, aby przypominał kreator Workflow. Dzięki temu stworzenie nowej reguły i wstępna ocena jej funkcjonalności jest dużo prostsza niż dotychczas. Dodatkowo ujednolica to wygląd systemu i czyni go bardziej spójnym.

 

Social Media: promuj katalog produktów

Kampanie Facebook to prosty sposób na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Tworząc je z poziomu platformy marketing automation możesz nie tylko zaplanować budżet i sposób wyświetlania się reklam, ale przede wszystkim ustawić tzw. Custom Audience na podstawie części lub całości swojej bazy kontaktów. Opisywana funkcja jest idealna dla sklepów online, ponieważ pozwala udostępniać zdjęcia produktów ze sklepu z odpowiednim wezwaniem do działania: kup teraz, pobierz link, zarejestruj się itd. Dostępne formaty to pojedynczy obraz, lub karuzela, która pozwala prezentować wiele produktów w następujących po sobie kartach. Reklamy w tym formacie tyle samo co reklamy  w postaci pojedynczych obrazów lub nagrań wideo.

 

Integracja z PrestaShop (wersja 1.5+)

Prawdziwa gratka dla wszystkich właścicieli sklepów online korzystających z platformy PrestaShop. Dzięki temu mogą oni sprawnie monitorować zachowania kontaktów, które wypełniły dowolny formularz na stronie www. Integracja obejmuje:

 

  • Integracja formularzy:
    • Rejestracja
    • Logowanie
    • Zapis na newsletter
    • Zakup (zdarzenia zewnętrzne purchase/cart)
    • Zmiany ustawień użytkownika
    • Synchronizacja zgód przy zapisie na newsletter
  • Monitoring kontaktów
  • Przekazanie pełnego zakresu podanych przez użytkownika danych

Dowiedz się jak zintegrować PrestaShop z SALESmanago

A co słychać u Was?

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]