Certyfikowane szkolenie Marketing Automation 25 września w Gdańsku

Już za dwa tygodnie w stolicy województwa pomorskiego odbędzie się piąte z kolei certyfikowane szkolenie SALESmanago Marketing Automation Specialist. Do tej pory wyszkoliliśmy już ponad 50 specjalistów, którzy posiadają nasz certyfikat. 25 września po szkoleniu w Gdańsku owo grono się powiększy, a kolejni specjaliści poszerzą swoją wiedzę na temat zaawansowanych możliwości systemu i wykorzystania ich w praktyce.

Marketing ciągle ewoluuje

Marketing jako dziedzina wiedzy podlega nieustannym zmianom i przeobrażeniom. Mało kto wie, że pierwsza definicja marketingu powstała już w latach czterdziestych ubiegłego stulecia i traktowała marketing jako prowadzenie standardowej działalności gospodarczej, sprowadzającej się do przepływu towarów oraz usług od producenta do konsumenta. Dziś marketing to przede wszystkim cenna wiedza oraz świadomość, że to nie tylko handel, ale przede wszystkim dbałość o całościowe relacje z klientem i podstawa prowadzenia biznesu. Nowe technologie wymuszają na nas ciągłe kształcenie się i śledzenie najnowszych trendów. Rozwiązania, które były aktualne jeszcze kilka miesięcy temu, dziś są przestarzałe i nieprzydatne. Dlatego tak ważne jest bycie na bieżąco, interesowanie się zmianami.


Indywidualnie dopasowana treść

Ewolucja w obrębie marketingu zmierza w kierunku ciągłego dopasowywania komunikacji do indywidualnych potrzeb klienta. Aby było to jednak możliwe, potrzebujemy danych, najlepiej maksymalnie sprecyzowanych – niezależnie, czy rozpatrujemy tworzenie treści (Content Marketing), monitorowaniu sieci i obecności tam, gdzie szuka nas potencjalny odbiorca (Inbound Marketing), czy kreowaniu komunikatów w oparciu o profile behawioralne klientów (jak chociażby w przypadku remarketigu RTB). Oczywiście najlepiej, kiedy działania te odbywają się automatycznie i w czasie rzeczywistym lub do niego zbliżonym.


Marketing Automation niezbędnym narzędziem

Obsługiwanie informacji typu Fast Data oraz Big Data wymaga złożonych systemów i rozbudowanych umiejętności analitycznych. W tym miejscu pojawia się potrzeba wdrożenia do strategii marketingowej specjalistycznego softu służącego do obróbki Fast Data, przy jednoczesnym zautomatyzowanym kreowaniu spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Najlepszym narzędziem dla nowoczesnego marketera, który chce realizować powyższe cele wielopoziomowo i wielopłaszczyznowo odpowiednim rozwiązaniem będzie wykorzystanie stworzonego w tym celu systemu klasy Marketing Automation.


Specjaliści Marketing Automation poszukiwani na rynku pracy

O tym jak cenne na obecnym rynku pracy okazuje się posiadanie powyższych umiejętności, najlepiej świadczą ogłoszenia o pracę w sektorze sprzedaży, marketingu, czy wśrod tych, które choć odrobinę łączą się z działalnością w sieci. Jest to coraz częsciej wymóg podstawowy na wyższe, managerskie stanowiska, gdzie bez szczegółowej wiedzy z zakresu automatyzacji marketingu rektuterzy nie zaproszą nawet na pierszy etap rozmów o pracę. To naturalna konsekwencja rozwoju systemów do automatyzacji marketingu, z których korzysta już około 80% rynku. Jednak bez praktycznej wiedzy, znajomość teorii nie jest wystarczajaca do efektywnego wdrażania w życie procesów automatyzacji. Kluczowe będzie umiejętne korzystanie z narzędzi i ich tajników, aby maksymalnie wykorzystać ogrom możliwości, jakie dają.


Praktyczna wiedza od doświadczonych specjalistów

Nasi specjaliści – Aleksander Skałka i Marek Broda, którzy mają bogate doświadczenie we wdrażaniu systemu SALESmanago w firmach o różnym rodzaju działalności, począwszy od klasycznego modelu B2B, B2C, a na eCommerce kończąc, poprowadzą szkolenie, przedstawiając od praktycznej strony cały wachlarz możliwości, jakim SALESmanago dysponuje. Po całodniowych warsztatach, kończących się wydawanym certyfikatem, uczestnicy będą posiadali wiedzę niezbędną do pracy w sektorach powiązanych z automatyzacją marketingu.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się o możliwościach, jakie daje SALESmanago i automatyzacja marketingu, zostając przy tym jednym z kilkudziesięciu specjalistów na świecie – zapisz się na najbliższe warsztaty, które odbędą się 25 września w Gdańsku.

Szczegółowy program i warunki uczestnictwa znajdują się na: http://warsztaty.marketing-automation.pl/.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]