Perlas Network prowadzi szeroką sieć detaliczną (z ponad 2000 punktami sprzedaży) i świadczy usługi w zakresie sprzedaży losów na loterię, promocji, marketingu, obsługi klienta, IT i innych. Firma oferuje również usługi loteryjne online, a także projektuje, produkuje i rozwija produkty dla loterii.
Wyzwania
- Zbudowanie relacji z klientem i zwiększenie retencji.
- Monitorowanie zachowań klienta na stronie i budowa profilu behawioralnego.
- Personalizacja komunikacji z klientem i wydłużenie cyklu życia klienta.
Rozwiązania
- Lead generation
- Komunikacja z klientem
- Procesy automatyzacji
Efekty
- 79% monitorowanych kontaktów dzięki dostosowaniu lead generation do aktywności klienta na stronie.
- 92% współczynnika otwarć dla maili automatycznych do nowych klientów.
- 85% współczynnika otwarć maili po porzuconej loterii.
- 250% wyższy współczynnik konwersji pop-upów niż średnia rynkowa dzięki dostosowaniu do aktywności użytkownika na stronie.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.