400% wyższy współczynnik OR dla automatycznych e-maili oraz 240% wyższy współczynnik CTR w programie lojalnościowym.

Dowiedz się więcej, czytając nasze Case Study!

O kliencie

Drogeria Pigment to unikatowe i niszowe marki kosmetyków naturalnych i organicznych, w których wartościowe składy odgrywają znaczącą rolę. Jest to polska firma, która z dumą wspiera i promuje rodzimych producentów oraz lokalne manufaktury. W ich asortymencie znajdują się również światowe i profesjonalne marki, w tym niezwykle dynamicznie rozwijająca się kategoria kosmetyków koreańskich. Oferta Drogerii Pigment to marki uwzględniające najnowsze trendy oraz szeroka gama produktów mineralnych, które nie tylko upiększają ale także dbają o dobrą kondycję skóry. Drogeria Pigment Dynamicznie rozwijają ofertę pędzli do makijażu odpowiadając na potrzeby odwiedzających ich wizażystek oraz entuzjastek make-upu

Wyzwania

  • Aktywizacja uczestników programu lojalnościowego.
  • Zwiększenie sprzedaży i konwersji z wygenerowanego już ruchu.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Możliwość monitorowania i analizowania danych transakcyjnych w prosty sposób

Rozwiązania

  • Automatyzacja programu lojalnościowego
    W trakcie każdego miesiąca, wszystkie transakcje klientów są zliczane, a w momencie gdy suma transakcji osiągnie bądź przekroczy określony próg , reguła automatyzacji natychmiastowo wysyła e-mail z kuponem rabatowym na kolejne zakupy.
  • Ratowanie porzuconego koszyka
    Jeżeli klient doda produkty do koszyka i nie sfinalizuje transakcji, system po 4 godzinach automatycznie wyśle do niego wiadomość e-mail zawierającą produkty zostawione w koszyku.
  • Zaawansowana segmentacja bazy
    Kontakty w bazie segmentowane są na podstawie ich aktywności na stronie WWW w zależności od przeglądanych i wyszukiwanych ofert. Dzięki aktywnemu modułowi analityki RFM, klienci są segmentowani także w oparciu o swoje dane transakcyjne, w zależności od częstotliwości zakupów, ich wartości oraz czasu od ostatniej transakcji.
  • Generowanie leadów
    Zastosowanie zintegrowanych formularzy kontaktowych oraz formularza web-push służy do pozyskiwania nowych kontaktów. Formularz zgody web push wyświetla się po kilkunastu sekundach od wizyty na stronie oraz co dwa dni w momencie odrzucenia zgody. Dzięki licznym zapisom, Pigment regularnie wysyła powiadomienia web push w momencie gdy trwają kampanie promocyjne bądź gdy pojawiają się nowe produkty.
  • Dashboard sprzedażowy
    System na bieżąco obrazuje proces pozyskiwania kontaktów oraz pozwala na śledzenie wartości wygenerowanych transakcji.

Efekty

  • 700% ROI dla całości wdrożenia SALESmanago
  • 400% wyższy OR wiadomości w programie lojalnościowym w stosunku do masowych wiadomości
  • 240% wyższy CTR w programie lojalnościowym w stosunku do masowych wiadomości
  • 300% wyższy OR wiadomości dynamicznych z porzuconym koszyku w stosunku do masowych wiadomości
  • 280% wyższy CTR wiadomości dynamicznych z porzuconym koszyku w stosunku do masowych wiadomości

Możliwości rozwoju

  • Wdrożenie rekomendacji AI celem lepszego dopasowania ofert produktowych w mailingach.
  • Wdrożenie ramek rekomendacji które dopełniają wartość produktów do darmowej wysyłki oraz ramka rekomendacji wyświetlająca produkty komplementarne
  • Rozbudowanie automatycznych mailingów dla kontaktów w różnych segmentach.
  • Zastosowanie nowych kanałów marketingowych, m.in. Facebook czy marketing mobilny
  • Wykorzystanie powiadomień web push po porzuconym koszyku oraz wizycie.

Karolina Dorosiewicz
Marketing Automation Analyst

@karolina.dorosiewicz

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]