Aumaerk jest jednym z największych i najbardziej uznanych niemieckich producentów mięsa, zaopatrującym najbardziej prestiżowe restauracje i szefów kuchni na świecie. Produkują mięso o bardzo wysokiej jakości w taki sposób, aby przygotowywanie posiłków dla klientów było jak najłatwiejsze i najszybsze.
Wyzwania
- Konieczność zachowania balansu pomiędzy działaniami B2B
dla restauracji i ecommerce dla klientów indywidualnych. - Utrzymanie wzrostu i segmentowanie bazy klientów w
oparciu o region, zainteresowania i zakupy. Formularze w popupach, sidebarze i zamieszczone bezpośrednio na stronie. - Personalizacja procesu sprzedaży z uwzględnieniem
ulubionych rodzajów mięsa i smaku klienta.
Rozwiązania
- Formularze w popupach, sidebarze i zamieszczone bezpośrednio na stronie.
- Automatyczne wiadomości i macierze segmentacji w cel poprawy
personalizacji newslettera.
- Dynamiczny email ratujący porzucony koszyk.
- Reguły automatyzacji segmentujące klientów w oparciu o źródło pozyskania i kupione produkty.
Effects
- 377% wzrost współczynnika otwarć w ciągu roku, osiągający 65% dla wiadomości wysyłanych z reguł, włączając personalizowane wiadomości z produktami pozostawionymi w koszyku i poradniki dla klientów.
- 504% wzrost współczynnika kliknięć dla automatycznych emaili w ciągu roku, który dzięki personalizacji osiąga 22,59%.
- 240% większa konwersja niż w standardowych kanałach pozyskiwania kontaktów, która przyczyniła się do bardzo szybkiego wzrostu bazy kontaktów od kiedy używają SALESmanago.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.