Ania Kruk to firma założonaw 2012 roku przez rodzeństwo Wojtka i Anię Kruk – piąte pokolenie znanej jubilerskiej rodziny Kruków, o blisko 200 letniej tradycji. Marka od początku łączy przeciwieństwa: długą tradycję ze świeżością nowego pokolenia oraz szlachetne materiały z biżuterią do noszenia na co dzień. Ania Kruk podąża za najnowszymi trendami wypuszczając kilka kolekcji każdego roku. Wzory produkowane są w kilkudziesięciu, a nie w setkach sztuk, dzięki czemu każda z klientek może poczuć się wyjątkowo.
Wyzwania
Ania Kruk dzięki wdrożeniu SALESmanago chciała zwiększyć sprzedaż online i konwersję z wygenerowanego już ruchu, dostosować ofertę do preferencji i potrzeb klientów oraz zwiększyć liczbę klientów powracających.
Rozwiązania
- Targetowanie kampanii za pomocą segmentów dynamicznych,
- Ratowanie porzuconego koszyka z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- Odzyskiwanie klientów nieaktywnych w automatycznej kampanii win-back z dynamiczną treścią,
- Utrzymanie klienta w sklepie dzięki dedykowanym akcjom exit-popup,
- Wdrożenie lead nurturingu oraz kampanii urodzinowej do zwiększania lojalności klientów.
Efekty
- 77% wzrost średniego OR maili masowych dzięki zastosowaniu targetowania za pomocą dynamicznych segmentów i personalizacji,
- 1218% lepszy CTR automatycznych wiadomości dynamicznych z AI w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych,
- 62% wzrost konwersji wspomaganej przez SALESmanago po zastosowaniu rekomendacji AI i precyzyjnego targetowania różnych segmentów klientów dedykowanymi ofertami,
- 248% lepszy OR i CTR kampanii mailingowych przygotowanych dla wyselekcjonowanej przez segmenty dynamiczne grupy odbiorców w porównaniu do tradycyjnych kampani mailngowych do całej bazy.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.