Biznes oparty na danych ze spersonalizowanymi dashboardami analitycznymi nowej generacji w SALESmanago

Czy jesteś pewien, że osiągasz właściwe ROI z inwestycji przeznaczanych na marketing? Dowiesz się tego dzięki najnowszej funkcji w SALESmanago – w pełni spersonalizowanym dashboardom analitycznym. Dashboardy są całkowicie konfigurowalne i pozwalają na tworzenie spersonalizowanych zestawów danych – dla CEO, sales managera czy działu marketingu.

Spersonalizowane dashboardy: wszelkie niezbędne informacje pod ręką

Po zalogowaniu do systemu oprócz głównego panelu zobaczysz dwa nowe, domyślne dashboardy – marketingowy oraz sprzedażowy, które zapoznają cię z koncepcją nowej funkcji w SALESmanago Marketing Automation.

Oczywiście możesz także stworzyć własne, spersonalizowane dashboardy. Wybieraj spośród dziesiątków dostępnych danych, statystyk i wizualizacji. Łącznie możesz skonfigurować ponad 1000 wariacji danych! Wybieraj swobodnie najistotniejsze dla ciebie wskaźniki pokazujące wyniki twoich kampanii i działań sprzedażowych.

Możesz skonfigurować do pięciu spersonalizowanych dashboardów z wszelkimi danymi i statystykami niezbędnymi w twojej pracy. W każdym dashboardzie możesz umieścić metodą “przeciągnij i upuść” potrzebne elementy wybrane z biblioteki widżetów. Możesz układać je na ekranie w dowolny sposób, zmieniając ich rozmiary według preferencji. Możliwa jest także modyfikacja kolorystyki widżetów, na przykład by w ten sposób wyróżnić najważniejsze dane lub pogrupować kolorami elementy z tej samej dziedziny. W przypadku wykresów możesz wybrać preferowaną formę wizualizacji danych – wykres słupkowy lub liniowy.

 

Zaawansowana analityka marketingowo-sprzedażowa wspierająca twój biznes

Jakiego rodzaju dane możesz umieścić na dashboardach? Dołożyliśmy wszelkich starań, by upewnić się, że w bibliotece widżetów znajdziesz najistotniejsze analityki w prowadzeniu kampanii marketingowych i sprzedaży online w trzech kluczowych obszarach:

  • analityka bazy kontaktów: widżety z tej sekcji dostarczają informacji w zakresie stanu twojej bazy kontaktów – statystyki takie jak wzrost liczby kontaktów czy liczba wypisanych kontaktów. Tego rodzaju informacje pozwalają na monitorowanie zmian w twojej bazie, a co za tym idzie, na szybkie wykrycie odchyleń od normy i natychmiastowe podjęcie kroków naprawczych. Na przykład, jeśli wzrosła liczba opt-outów, być może odbiorcom nie podobają się treści, które wysyłasz, więc powinieneś nad nimi popracować; lub lepiej byłoby wysyłać maile rzadziej, itd.

  • analityka e-mail marketingu: tutaj znajdziesz widżety obejmujące szeroki zakres danych dotyczących e-maili, które wysyłasz, a także e-maili wysyłanych z reguł automatyzacji i workflow skonfigurowanych w systemie. Dowiedz się, ile maili wysłano w danym zakresie czasowym i sprawdź ich efektywność (np. średni CTOR) natychmiast po zalogowaniu do systemu, bez konieczności wchodzenia w odpowiednią zakładkę analityki e-maili.

  • analityka danych transakcyjnych: wszystkie informacje, których potrzebujesz, by być na bieżąco z transakcjami w twoim sklepie internetowym. Kontroluj swój biznes i przychody dzięki analityce wartości i liczby transakcji w wybranym zakresie czasu. Możesz także sprawdzić przełożenie ruchu na stronie na liczbę transakcji. Dane pokazujące wartość porzuconych koszyków pokażą, czy twoje strategie ratowania porzuconych koszyków są skuteczne. Jak na dłoni zobaczysz także wpływy, które twojemu biznesowi zapewnia system SALESmanago.

 

Krok w kierunku biznesu opartego na danych

Dlaczego warto korzystać z naszych nowych dashboardów? Pomyśl o tym jako o kroku w kierunku modelu biznesu  zasilanego danymi, w duchu koncepcji data-driven, gdzie każdy obszar może zostać zmierzony, wyrażony liczbami, zanalizowany i zoptymalizowany. Obok licznych zaawansowanych dashboardów analitycznych, które znajdziesz w SALESmanago, nowe główne panele dostarczają solidne podstawy do podejmowania zarówno codziennych, jak i długoterminowych decyzji biznesowych w oparciu o realne liczby. Koncepcja biznesu data-driven jest jedynym sposobem wykorzystania w pełni ogromnych zbiorów danych, które obecnie są w zasięgu ręki każdej organizacji. Gdy te informacje są zbierane oraz interpretowane poprawnie (na przykład przy użyciu takiego narzędzia jak platforma SALESmanago), są wyjątkowo cennym źródłem wiedzy. Rezultat? Organizacja o większej skuteczności, która może lepiej się rozwijać.

SALESmanago chętnie udziela wsparcia na drodze transformacji firmy w organizację opierającą się na danych. Pomagamy w wykorzystaniu zbieranych informacji. Nowe funkcjonalności, takie jak w pełni personalizowane dashboardy analityczne, są idealnym narzędziem dla organizacji, w których efektywna praca na danych jest wyjątkowo ważna.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]