Tu, w SALESmanago jesteśmy fanami automatyzacji. Sprawia nam ogromną frajdę wymyślanie i projektowanie funkcjonalności, które oszczędzają czas naszych klientów i pomagają im sprawniej wykonywać codzienne zadania. Pracując nad coraz bardziej zaawansowanymi mechanizmami automatyzowania procesów, analizowania baz kontaktów i łączenia CRM z social media, zdaliśmy sobie sprawę z braku jednego prostego narzędzia. Narzędzia, które w jednym miejscu zbierze i przeanalizuje postępy użytkownika i wykorzystywanych przez niego obszarów. Tak jest – zrobiliśmy coś, co służy tylko i wyłącznie wygodzie naszych użytkowników. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie uszlachetnili prostej analizy kilkoma dodatkowymi “smaczkami”. Zapraszam na krótką wycieczkę po naszym najnowszym panelu – Twój Marketing.
Panel Twój marketing można znaleźć w bocznym menu, tuż pod pozycją “Start”:
Po kliknięciu w wybraną pozycję system przenosi użytkownika do panelu, który analizuje jego postępy w korzystaniu z platformy. Na samej górze panelu wyświetla się graficzna analityka wykorzystanych obszarów oraz przydatne wskazówki nakierowujące użytkownika na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
Po lewej stronie widać procentowe wykorzystanie wszystkich dostępnych dla danego użytkownika funkcji. Jeżeli któryś z pakietów nie jest wykupiony, to w miejsce paska postępu SALESmanago wyświetla kłódkę.
Prawa część ekranu to lista wskazówek dotyczących użytkowania systemu. Nie są to jednak tylko suche instrukcje. Po najechaniu kursorem na znak “?” wyświetlona zostaje bardziej szczegółowa informacja na dany temat wraz z linkiem do odpowiedniej podstrony w Pomocy SALESmanago. Dodatkowo, po prawej stronie każdego z haseł znajdują się dwa przyciski: Zarządzaj i Ukryj. Pierwszy z nich po kliknięciu przekierowuje użytkownika do panelu wewnątrz platformy, z którego można ustawić pożądane działanie. Drugi z kolei służy do ukrycia danej wskazówki, na przykład jeżeli nie jest ona przydatna w danym momencie. Jeżeli ktoś kliknie w przycisk Ukryj przez przypadek i chciałby cofnąć tę akcję, bądź chce odświeżyć listę wskazówek, wystarczy, że kliknie w przycisk Pokaż ukryte znajdujący się nad listą – po prawej stronie. Dodatkowo, aby zwiększyć przejrzystość listy, wskazówki można filtrować. Służy do tego przycisk filtruj. Po kliknięciu wyświetla on listę kategorii spośród których można dowolnie wybierać te, które są w danym momencie interesujące.
Poniżej znajduje się analiza konkretnych obszarów wraz z rozbiciem ich na poszczególne funkcjonalności i ogólną oceną punktową. Liczby umieszczone przy poszczególnych funkcjach (Lead Generation, Kampania, Lead Routing, RFM) oznaczają ilość elementów ustawionych w danej kategorii. Znaczek ✓ z kolei pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzić ile elementów danego obszaru jest używanych. Aby nikt nie musiał klikać na oślep po systemie, w prawej kolumnie umieściliśmy dwa przyciski. Ten z plusem natychmiastowo przekierowuje użytkownika do odpowiedniego ekranu, z którego może on dodać kolejny element w danej kategorii. Przycisk z okiem przekierowuje do panelu analitycznego, właściwego dla danej funkcji.
Panel Twój marketing jest bardzo prostym, jednak niezwykle przydatnym narzędziem. Pozwala ono na jeden rzut okiem ocenić stopień wykorzystania platformy za którą użytkownik przecież płaci – ułatwia to zarówno optymalizację pakietu, jak i strategii marketingowej. Dodatkowo, przez wykorzystanie szybkich przekierowań do właściwych paneli użytkownik otrzymuje do dyspozycji wygodne i szybkie narzędzie do nawigacji po systemie SALESmanago Marketing Automation.
Korzystaliście już z naszego nowego panelu? Koniecznie podzielcie się wrażeniami!