Alan Turing, Ada Lovelace, Nicola Tesla. To tylko trzy z setek osób, które przyczyniły się do cyfrowej rewolucji, której obecnie doświadczamy.
Wiele się zmieniło od czasu pierwszych kroków prowadzących do stworzenia myślących maszyn. Komputery, które kiedyś wysyłały załogi w kosmos, dziś mieszczą się w kieszeniach.
Internet nie jest już ekskluzywnym klubem, ale drugą warstwą świata, po której poruszamy się z taką samą łatwością jak po tej bardziej namacalnej, a znaczna część działań marketingowych naturalnie zaadaptowała się na stronach www i smartfonach.
Platformy do obsługi i automatyzacji marketingu cyfrowego muszą na bieżąco uaktualniać i ulepszać swoją ofertę, żeby dotrzymać kroku zmieniającym się potrzebom rynku.
W pierwszym półroczu 2016r. SALESmanago przeszło solidny lifting i zyskało szereg nowych funkcjonalności, żeby jak najlepiej dopasować się do rosnących oczekiwań marketerów i ich klientów.
Zobaczcie jak zmieniamy się dla was!