200% wzrostu SALESmanago Marketing Automation w 2015 roku. 17 mln PLN przychodów i 5000 klientów

grzegorz_blazewicz_konrad_pawlusSALESmanago w 2015 roku wygenerował prawie 17 mln przychodów, w stosunku do 6 mln przychodów w 2014 roku. Zysk firmy osiągnął 2,5 mln zł. Aktualnie z rozwiązań krakowskiej firmy korzysta ponad 5000 firm w 40 krajach. Założona w 2011 spółka zatrudnia dzisiaj 130 osób w 10 krajach, a jej rozwiązania oferuje ponad 500 partnerów biznesowych na całym świecie. Plan na 2016 rok to przychody rzędu 30 mln zł, dalsza ekspansja zagranicza i umacnianie pozycji lidera w zakresie automatyzacji dla sklepów internetowych i firm B2C.

SALESmanago oferuje kompletny zestaw narzędzi marketingowych obejmujących identyfikację i monitoring osób odwiedzających stronę www oraz automatyzację i personalizację komunikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowo – sprzedażowych. W 2015 roku jako jedna z pierwszych firm na świecie zaoferowała dodatkowe rozwiązanie w zakresie Mobile Marketing Automation, APPmanago, w pełni zintegrowane z tradycyjnym narzędziem do automatyzacji.

– To był dla nas bardzo dobry rok i rok ogromnych wyzwań związanych ze skalowaniem tak dynamicznego biznesu. Mamy na dzień dzisiejszy zespół wyjątkowych ludzi, którzy ciągną firmę i nadal cieszy nas rozwijanie bardzo innowacyjnego na skalę światową produktu. To nam daje ogromne szanse na osiągnięcie celu, jakim jest pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Plan na 2016 to 30 mln przychodów i kolejne bardzo ciekawe rozwiązania dla marketerów w segmencie B2C – mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.

W 2015 roku firma otwarła biura sprzedażowe i spółki zależne m.in w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Amerykański portal technologiczny Venturebeat sklasyfikował SALESmanago jako lidera w zakresie rozwiązań Marketing Automation dla branży B2C w segmencie Small & Medium Business.

Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w 2015 roku.

  • Spośród 5000 klientów SALESmanago, 83% to sklepy internetowe i firmy B2C
  • 200 mln – ilość kontaktów, o których dane gromadzą klienci SALESmanago i do których automatyzują i personalizują marketing
  • W 2015 roku procesy automatyzacji uruchamiane w SALESmanago wsparły prawie 17 mln transakcji na kwotę prawie 4 mld zł
  • Udział przychodu generowanego spoza Polski to prawie 40%
  • Tylko w grudniu 2015 wartość nowo podpisanych miesiecznych umów licencyjnych wyniosła prawie 200 tys zł.
  • SALESmanago wprowadziło pełną gamę nowych unikalnych funkcjonalności, m.in. SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI czyli technologii ucząca się zachowania każdego pojedynczego klienta, Mobile Marketing Automation, zaawansowane treści dynamiczne na stronę www z testami A/B/X oraz pełną gamę kreatorów procesów automatyzacji.

Znajdź nas na Facebooku

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]