Praca marketera to nie zespół raz wykształconych kompetencji, ale ciągła nauka – znajdowanie nowych obszarów, gdzie można poszerzyć wiedzę, uczenie się i spotkania z inspirującymi ludźmi. Kluczową częścią naszej pracy są warsztaty i konferencje. Czasem rozmowa z ekspertem da Ci więcej niż dziesiątki podręczników, bo przekazuje nie tylko ekspercką wiedzę, ale i konkretne odpowiedzi na Twoje pytania, nie mówiąc o tym, że ładuje Cię energią do pracy. W innych jednak wypadkach konferencje bywają stratą czasu – nudnym recytowaniem powszechnie znanych prawd.
Roleski, Toscani, Stryczek, Przewięźlikowski, Sadowski, Brzoska i inni. Poznaj sekret ich sukcesu.
No więc jak: jeździć czy nie jeździć? Z pewnością warto bywać, ale także starannie dobierać wydarzenia, w których bierzemy udział. Poniżej znajdziecie listę wybranych przez nas najciekawszych wydarzeń marketingowych w listopadzie i grudniu. Nie zapadajcie w zimowy sen – wybierzcie się na spotkania, które dadzą kopa do działania!
Kursor na marketing
Kiedy: 10 listopada
Gdzie: Katowice (Business Link, ul. Chorzowska 6)
Wystąpią:
– Karolina Chrostek (ekspert ds. social media),
– Łukasz Drywa (dziennikarz, PR-owiec),
– Anna Niktiewicz-Jankowska (dr nauk ekonomicznych, wykładowca, szkoleniowiec i przedsiębiorca),
– Bartek Sołtysik (animator kultury).
Dlaczego warto:
- case study
- warsztaty
- eksperci
- lokalny wymiar imprezy i nastawienie na networking
Cena: 149 – 229 zł
Więcej informacji: http://www.kursornamarketing.pl
X Kongres Online Marketingu
Kiedy: 19 listopada
Gdzie: Warszawa (Hotel Sofitel)
Wystąpią:
- Natalia Hatalska (ekspertka od alternatywnych form marketingu, blogerka)
- Kaspar Szymański (znany jako Guglarz, pracował w zespole Google Search Quality)
- Marcin Maj (prezes zarządu OS3 Group)
- Paweł Gontarek (konsultant SEO)
- Koanna Kosman (kierownik marketingu w Answear)
- Barbara Stawarz (managing director Content King)
- Nasz Marek Broda (dyrektor operacyjny SALESmanago)
Dlaczego warto:
- 8 certyfikowanych warsztatów
- ścieżki tematyczne + ścieżka główna: można z szerokiej oferty ułożyć program tak, by precyzyjnie odpowiadał naszym zainteresowaniom
- wszystkie prelekcje mają charakter warsztatowy – żadnych prezentacji komercyjnych!
Cena: 1399 zł
Więcej informacji: http://kongres-online.pl
VII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Gdzie: Warszawa (Centrum Konferencyjne Muranów, Muzeum Historii Żydów Polskich)
Kiedy: 18 listopada
Wystąpią:
- Renata Włoch (DELab UW)
- Agnieszka Hryniewicz-Bieniek (Google)
- Michał Szafrański (blog http://jakoszczedzacpieniadze.pl)
- Kinga Nowakowska (Black Swan Fund)
Dlaczego warto:
- Czy kobietom ciężej jest odnieść sukces w biznesie? Z pewnością powinny wspierać się nawzajem i budować relacje, które pomogą im się rozwijać. Tu spotkasz 500 energetycznych kobiet, gotowych do dzielenia się inspiracjami
- Konferencja dotyczy jednak konkretnych technologicznych narzędzi, jakie można wykorzystać w biznesie – dużo praktycznej wiedzy!
Cena: 150 – 200 zł
Więcej informacji:
http://viikonferencjaspk.evenea.pl
Internet of Things Poland 2015
Gdzie: Poznań
Kiedy: 19 listopada
Wystąpią:
- Maciej Swoboda (Business Development Director w Netizens Digital Innovation House. Ma 10 lat doświadczenia pracy dla branży interaktywnej i kreatywnej)
- Karol Karczewski (Team leader grupy Lime Devices. Posiada ponad 5 lat doświadczenia w zakresie hardware&software)
- Monika Hoffmann (Konsultantka SAP CRM w Apollogic)
Dlaczego warto:
- dwie ścieżki: techniczna i otwarta (niewymagająca od słuchaczy wiedzy czy zainteresowań technicznych)
- sprytne miasta, kioski multimedialne, sensory, beacony, dedykowane urządzenia wspomagające zakupy, elektronika ubieralna (wearables)…
- dowiesz się wielu rzeczy, o których przedtem nie miałeś pojęcia
Cena: 123 – 246 zł
Więcej informacji: http://www.iotpoland.com
Fiaskownica
Kiedy: 26 listopada
Gdzie: Łódź
Dlaczego warto:
- Oryginalny temat: przedsięwzięcia, które się nie udały, albo co się dzieje z tymi 99% start-upowców, którzy nie zostają milionerami?
- Najlepiej się uczyć na błędach – najlepiej na cudzych
- Spotkania mają charakter cykliczny
- Będzie zabawnie!
Cena: bezpłatne
Więcej informacji: http://www.fiaskownica.pl
Warsaw Speaks Mobile
Kiedy: 30 listopada
Gdzie: Warszawa
Wystąpią:
- Marcin Łaciak (Digital Virgo)
- Stefan Batory (iTaxi)
- Adam Zajdzik i Tomasz Bucholec (Kekemeke)
Dlaczego warto:
- bo kanał mobile jest przyszłością, a wciąż brakuje nam wiedzy i dobrych praktyk
- praktyczny charakter prelekcji
- możliwość poznania ekspertów
Cena: bezpłatne
Więcej informacji: http://warsawspeaksmobile.com/o-wsm/
Marketing Automation Congress
Gdzie: Warszawa (Stadion Narodowy)
Kiedy: 1 grudnia
Wystąpią między innymi:
- Oliviero Toscani (twórca m.in. kontrowersyjnych reklam Benettona, autor książki “Reklama, uśmiechnięte ścierwo”)
- Marek Rolski (przedsiębiorca, właściciel marki Roleski)
- Paweł Przewięźlikowski (współzałożyciel I prezes firmy Selvita, zajmującej się biotechnologią; jego zespół opracowuje m.in. innowacyjną terapię raka)
- Jacek WIOSNA Stryczek (duszpasterz biznesu, prezes Stowarzyszenia WIOSNA)
- Rafał Brzoska (założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl, której spółki zależne tworzą największą prywatną pocztę na świecie)
Dlaczego warto:
- wyjątkowi prelegenci, którzy nie występowali wcześniej w Polsce
- równolegle do prelekcji prowadzone są eksperckie wartsztaty z praktykami nowoczesnego marketingu
- ludzie, którzy zmienili oblicze biznesu i zainspirują Cię do myślenia inaczej
- warsztaty z ekspertami
- praktyczne porady
- Prelekcje będą nagrywane (zobacz materiały z poprzednich edycji Kongresu Marketing Automation)
Cena: 229 zł
Więcej informacji: http://www.marketingautomationcongress.com
Marketing by Poznań
Gdzie: Poznań (City Park Hotel & Residence)
Kiedy: 2 grudnia
Wystąpią:
- Piotr Toczyński (Film Craft Studio)
- Joanna Stefaniak (specjalistka mobile marketingu, Qpony)
- Marcin Romanowicz (przedsiębiorca i programista, CRMCUBE)
- Joanna Janowicz (life and business coach)
- Nasz Mateusz Osowski (Business Development Manager, SALESmanago)
Dlaczego warto:
- omówienie najważniejszych i najnowszych elementów współczesnego marketingu, jak video czy marketing na Tinderze i Snapchacie
- uznani eksperci i praktycy
Cena: 249 – 599 zł (do 20 listopada)
Więcej informacji:
CSR Case Study Day
Gdzie: Warszawa
Kiedy: 10 grudnia
Wystąpią:
- Liliana Anam (CSRinfo.org)
- Jakub Skrzypczyk (WWF)
- Blanka Fijołek (Samsung)
- Marek Kosycarz (Microsoft)
Dlaczego warto:
- Konkretne przykłady
- Możliwość spotkania ekspertów w dziedzinie, wymiany doświadczeń.
Cena: 599 zł
Więcej informacji:
Dajcie znać, na co się wybieracie. Jeśli wiecie o jakimś ciekawym wydarzeniu, którego nie uwzględniliśmy, dajcie znać w komentarzach.