Kalendarz marketera: najważniejsze wydarzenia w listopadzie i grudniu 2015

picjumbo.com_HNCK7820Praca marketera to nie zespół raz wykształconych kompetencji, ale ciągła nauka – znajdowanie nowych obszarów, gdzie można poszerzyć wiedzę, uczenie się i spotkania z inspirującymi ludźmi. Kluczową częścią naszej pracy są warsztaty i konferencje. Czasem rozmowa z ekspertem da Ci więcej niż dziesiątki podręczników, bo przekazuje nie tylko ekspercką wiedzę, ale i konkretne odpowiedzi na Twoje pytania, nie mówiąc o tym, że ładuje Cię energią do pracy. W innych jednak wypadkach konferencje bywają stratą czasu – nudnym recytowaniem powszechnie znanych prawd.


Roleski, Toscani, Stryczek, Przewięźlikowski, Sadowski, Brzoska i inni. Poznaj sekret ich sukcesu.


No więc jak: jeździć czy nie jeździć? Z pewnością warto bywać, ale także starannie dobierać wydarzenia, w których bierzemy udział. Poniżej znajdziecie listę wybranych przez nas najciekawszych wydarzeń marketingowych w listopadzie i grudniu. Nie zapadajcie w zimowy sen – wybierzcie się na spotkania, które dadzą kopa do działania!

 

Kursor na marketing

Kiedy: 10 listopada

Gdzie: Katowice (Business Link, ul. Chorzowska 6)

Wystąpią:

– Karolina Chrostek (ekspert ds. social media),

– Łukasz Drywa (dziennikarz, PR-owiec),

– Anna Niktiewicz-Jankowska (dr nauk ekonomicznych, wykładowca, szkoleniowiec i przedsiębiorca),

– Bartek Sołtysik (animator kultury).

Dlaczego warto:

  • case study
  • warsztaty
  • eksperci
  • lokalny wymiar imprezy i nastawienie na networking

Cena: 149 – 229 zł

Więcej informacji: http://www.kursornamarketing.pl

X Kongres Online Marketingu

Kiedy: 19 listopada

Gdzie: Warszawa (Hotel Sofitel)

Wystąpią:

  • Natalia Hatalska (ekspertka od alternatywnych form marketingu, blogerka)
  • Kaspar Szymański (znany jako Guglarz, pracował w zespole Google Search Quality)
  • Marcin Maj (prezes zarządu OS3 Group)
  • Paweł Gontarek (konsultant SEO)
  • Koanna Kosman (kierownik marketingu w Answear)
  • Barbara Stawarz (managing director Content King)
  • Nasz Marek Broda (dyrektor operacyjny SALESmanago)

Dlaczego warto:

  • 8 certyfikowanych warsztatów
  • ścieżki tematyczne + ścieżka główna: można z szerokiej oferty ułożyć program tak, by precyzyjnie odpowiadał naszym zainteresowaniom
  • wszystkie prelekcje mają charakter warsztatowy – żadnych prezentacji komercyjnych!

Cena: 1399 zł

Więcej informacji: http://kongres-online.pl

 

VII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Gdzie: Warszawa (Centrum Konferencyjne Muranów, Muzeum Historii Żydów Polskich)

Kiedy: 18 listopada

Wystąpią:

Dlaczego warto:

  • Czy kobietom ciężej jest odnieść sukces w biznesie? Z pewnością powinny wspierać się nawzajem i budować relacje, które pomogą im się rozwijać. Tu spotkasz 500 energetycznych kobiet, gotowych do dzielenia się inspiracjami
  • Konferencja dotyczy jednak konkretnych technologicznych narzędzi, jakie można wykorzystać w biznesie – dużo praktycznej wiedzy!

Cena: 150 – 200 zł

Więcej informacji:

http://viikonferencjaspk.evenea.pl

 

Internet of Things Poland 2015

Gdzie: Poznań

Kiedy: 19 listopada

Wystąpią:

  • Maciej Swoboda (Business Development Director w Netizens Digital Innovation House. Ma 10 lat doświadczenia pracy dla branży interaktywnej i kreatywnej)
  • Karol Karczewski (Team leader grupy Lime Devices. Posiada ponad 5 lat doświadczenia w zakresie hardware&software)
  • Monika Hoffmann (Konsultantka SAP CRM w Apollogic)

Dlaczego warto:

  • dwie ścieżki: techniczna i otwarta (niewymagająca od słuchaczy wiedzy czy zainteresowań technicznych)
  • sprytne miasta, kioski multimedialne, sensory, beacony, dedykowane urządzenia wspomagające zakupy, elektronika ubieralna (wearables)…
  • dowiesz się wielu rzeczy, o których przedtem nie miałeś pojęcia

Cena: 123 – 246 zł

Więcej informacji: http://www.iotpoland.com

 

Fiaskownica

Kiedy: 26 listopada

Gdzie: Łódź

Dlaczego warto:

  • Oryginalny temat: przedsięwzięcia, które się nie udały, albo co się dzieje z tymi 99% start-upowców, którzy nie zostają milionerami?
  • Najlepiej się uczyć na błędach – najlepiej na cudzych
  • Spotkania mają charakter cykliczny
  • Będzie zabawnie!

Cena: bezpłatne

Więcej informacji: http://www.fiaskownica.pl

 

 

Warsaw Speaks Mobile

Kiedy: 30 listopada

Gdzie: Warszawa

Wystąpią:

Dlaczego warto:

  • bo kanał mobile jest przyszłością, a wciąż brakuje nam wiedzy i dobrych praktyk
  • praktyczny charakter prelekcji
  • możliwość poznania ekspertów

Cena: bezpłatne

Więcej informacji: http://warsawspeaksmobile.com/o-wsm/

Marketing Automation Congress

Gdzie: Warszawa (Stadion Narodowy)

Kiedy: 1 grudnia

Wystąpią między innymi:

  • Oliviero Toscani (twórca m.in. kontrowersyjnych reklam Benettona, autor książki “Reklama, uśmiechnięte ścierwo”)
  • Marek Rolski (przedsiębiorca, właściciel marki Roleski)
  • Paweł Przewięźlikowski (współzałożyciel I prezes firmy Selvita, zajmującej się biotechnologią; jego zespół opracowuje m.in. innowacyjną terapię raka)
  • Jacek WIOSNA Stryczek (duszpasterz biznesu, prezes Stowarzyszenia WIOSNA)
  • Rafał Brzoska (założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl, której spółki zależne tworzą największą prywatną pocztę na świecie)

Dlaczego warto:

  • wyjątkowi prelegenci, którzy nie występowali wcześniej w Polsce
  • równolegle do prelekcji prowadzone są eksperckie wartsztaty z praktykami nowoczesnego marketingu
  • ludzie, którzy zmienili oblicze biznesu i zainspirują Cię do myślenia inaczej
  • warsztaty z ekspertami
  • praktyczne porady
  • Prelekcje będą nagrywane (zobacz materiały z poprzednich edycji Kongresu Marketing Automation)

Cena: 229 zł

Więcej informacji: http://www.marketingautomationcongress.com

Marketing by Poznań

Gdzie: Poznań (City Park Hotel & Residence)

Kiedy: 2 grudnia

Wystąpią:

  • Piotr Toczyński (Film Craft Studio)
  • Joanna Stefaniak (specjalistka mobile marketingu, Qpony)
  • Marcin Romanowicz (przedsiębiorca i programista, CRMCUBE)
  • Joanna Janowicz (life and business coach)
  • Nasz Mateusz Osowski (Business Development Manager, SALESmanago)

Dlaczego warto:

  • omówienie najważniejszych i najnowszych elementów współczesnego marketingu, jak video czy marketing na Tinderze i Snapchacie
  • uznani eksperci i praktycy

 

Cena: 249 – 599 zł (do 20 listopada)

Więcej informacji:

http://marketing.bypoznan.pl

 

CSR Case Study Day

Gdzie: Warszawa

Kiedy: 10 grudnia

Wystąpią:

  • Liliana Anam (CSRinfo.org)
  • Jakub Skrzypczyk (WWF)
  • Blanka Fijołek (Samsung)
  • Marek Kosycarz (Microsoft)

Dlaczego warto:

  • Konkretne przykłady
  • Możliwość spotkania ekspertów w dziedzinie, wymiany doświadczeń.

Cena: 599 zł

Więcej informacji:

http://www.csrinspiracje.pl

 

Dajcie znać, na co się wybieracie. Jeśli wiecie o jakimś ciekawym wydarzeniu, którego nie uwzględniliśmy, dajcie znać w komentarzach.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]