Paweł Przewięźlikowski (Selvita) wystąpi na Kongresie Marketing Automation

Czy znasz już dobrze prelegentów, którzy wystąpią na Kongresie Marketing Automation? Pora przyjrzeć się im nieco bliżej. Zaczynamy cykl postów, w których przedstawimy sylwetki naszych wyjątkowych gości. Dziś chcemy opowiedzieć więcej o Pawle Przewięźlikowskim i o tym, jak nauka może stać się skutecznym modelem biznesowym. Przeczytaj, dlaczego warto zobaczyć go 1 grudnia.


Zarejestruj się na Kongres Marketing Automation


Kim jest Paweł Przewięźlikowski?przewiezlikowski

Paweł Przewięźlikowski jest współzałożycielem i prezesem firmy badawczo-rozwojowej Selvita, która dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu chemii, biologii, biotechnologii oraz bioinformatyki. Obecnie firma prowadzi projekty z zakresu onkologii, chorób ośrodkowego układu nerwowego oraz chorób autoimmunologicznych. Innymi słowy, dzięki zespołowi złożonemu z 200 naukowców rozmaitych specjalizacji, od chemików po informatyków, Selvita tworzy innowacyjne metody leczenia m.in. raka.

 

Przedtem Przewięźlikowski był wiceprezesem informatycznej spółki Comarch oraz współzałożycielem i pierwszym prezesem portalu Interia.pl.

 

Ponadto jest członkiem Rady Gospodarczej Małopolski oraz Małopolskiej Rady Innowacji.

 

Dlaczego nas inspiruje?

Ponieważ stworzył projekt, który jednocześnie jest sukcesem finansowym, postępem naukowym oraz nadzieją na skuteczniejsze leczenie dla tysięcy chorych.

 

Jak udało się to osiągnąć?

 

  1. Model organizacji. Selvita nie działa jak wielkie koncerny czy laboratoria farmaceutyczne: ilość pracowników jest na tyle niewielka, że zespół jest bardziej innowacyjny niż wielka korporacja. Takie środowisko sprzyja poszukiwaniu nowych rozwiązań.

 

  1. Pionierskie podejście transdyscyplinarne. Dla Przewięźlikowskiego decyzja o założeniu Selvity nie oznaczała porzucenia jego doświadczenia w branży IT. Przeciwnie, przedsiębiorca zwraca uwagę na postępującą konwergencję dyscyplin. To właśnie ze spotkania między różnymi dziedzinami wiedzy, dotąd postrzeganymi jako oddzielne, biorą się przełomowe odkrycia.

 

  1. Wybór obszaru działań. Biotechnologia jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dyscyplin, oferującą ogromne pole dla innowacji.

 

  1. Pracownicy. Zespół składa się z liderów w swoich dziedzinach, w dużej mierze z utalentowanych polskich badaczy.

 

  1. Połączenie myślenia typowo badawczego z perspektywą biznesową. Przewięźlikowski jest jednocześnie naukowcem i przedsiębiorcą. Właśnie o tym, jak połączyć te punkty widzenia w przydatną dla ludzkości, a jednocześnie dochodową działalność, będziecie mogli posłuchać na Kongresie – już pierwszego grudnia.

 

O czym opowie na Kongresie Marketing Automation?

Paweł Przewięźlikowski będzie opowiadał o tym, w jaki sposób można sprzedać polską naukę na rynkach światowych. Wciąż wielu polskich utalentowanych naukowców mimo imponujących kompetencji jest zmuszonych do wyjazdu za granicę, gdyż w Polsce brak środków na prowadzenie badań czy środowiska do komercjalizacji ich wyników. Świetnie wykształceni i pełni nowatorskich pomysłów, zabierają swój potencjał do innych krajów.

Jednak może być inaczej. Przykład Selvity dowodzi, że można stworzyć w Polsce miejsce, gdzie badacze nie tylko otrzymają potrzebne warunki pracy, ale również gdzie ich wysiłek zostanie przełożony na realne wyniki – także finansowe.

Prelekcja będzie cenna tym bardziej, że opowieść o praktycznym wykorzystaniu potencjału polskiej nauki nie jest tu jedynie spekulacją, ale hoistorią sukcesu, opartą na konkretnym doświadczeniu kogoś, komu udało się tego dokonać.

 

Więcej informacji o Kongresie, sylwetki prelegentów oraz program wydarzenia znajdziesz na stronie Marketing Automation Congress. Dołącz także do wydarzenia na Facebooku.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]