Marketing Automation Day 2012 już za nami. Zamieszczamy prezentacje wygłoszone przez tegorocznych prelegentów.
1. Marketing Automation – nadchodzi nowa szkoła marketingu i nowy Digital Marketer. Grzegorz Błażewicz CEO Benhauer / SALESmanago
2. Jak stworzyć skutecznego e-maila. Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail
3. Automatyzacja marketingu i sprzedaży w Praktyce (Lead Nurturing, Pipeline Generation, Customer Scoring).Grzegorz Błażewicz CEO Benhauer / SALESmanago
4. Jak zamienić użytkowników Twojego serwisu lub aplikacji internetowej na prawdziwe leady i potencjalnych klientów? Jarosław Królewski, Dyrektor Zarządzający Humanoit Group
5. Jak wygląda najinteligentniejszy e-mail w Polsce: Tworzenie dynamicznego, behawioralnego e-maila z dopasowaną treścią i rekomendowanymi ofertami (studium przypadku Rainbow Tours). Konrad Pawlus, CTO, SALESmanago
6. Wykorzystanie segmentacji użytkowników w SALESmanago do zwiększenia skuteczności kampanii remarketingowych Adwords. Agnieszka Przybylska, Benhauer
7. Jak nie trafić na spam listy? Filip Kłodawski, FreshMail
8. Jak napisać business case do wdrożenia systemu marketing automation?
9. Połączmy SALESmanago Marketing Automation z „całą resztą” – integracja z CRM / ERP na przykładzie Systemu Berberis. Tomasz Wyrozumski, Dyrektor Zarządzający BMS Creative
10. Z życia wzięte: najciekawsze przykłady wykorzystania systemu przez klientów SALESmanago. Marek Stopka, Head of SALESmanago
11. Aspekty prawne: Ochrona danych osobowych, prawo cookies. Rafał Wysocki, Radca Prawny, Dyrektor Consulting360