Maile dynamiczne to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, jakie dostajesz do dyspozycji wraz z platformą automatyzacji marketingu. 78% marketerów uważa je za najbardziej przyszłościowe rozwiązanie – nasza komunikacja z klientami będzie ewoluowała w kierunku rozmowy 1-to-1, punktowych wiadomości zamiast masowych wysyłek i uderzających wszystkich na ślepo banerów. Nadchodzi era prawdziwej personalizacji. Weź udział w tej rewolucji!
Filozofia maili dynamicznych
Idea maili dynamicznych oparta jest na założeniu, że marketing ma odpowiadać na potrzeby klienta: komunikujemy się z nim wtedy, kiedy on czegoś potrzebuje, i reagujemy na jego zachowanie. Np. jeśli użytkownik przeglądał ekspresy do kawy, możemy założyć, że szuka ekspresów do kawy, a nie odkurzaczy. Podobnie, skoro szuka ich teraz, oznacza to, że oferta ekspresów powinna trafić do niego teraz, a nie za dwa miesiące. Jednocześnie inna klientka szuka u nas zmywarek, więc jej nie powinniśmy wciskać ekspresu, ale skupić się na zmywarkach.
W skrócie – maile dynamiczne polegają na dostarczeniu:
- Odpowiedniej oferty (ekspres, nie odkurzacz)
- Odpowiedniej osobie (użytkownikowi, który szuka ekspresu)
- W odpowiednim czasie (czyli teraz, kiedy on szuka ekspresu, a nie za pół roku, kiedy akurat będziesz mieć na ekspresy promocję).
Dopasowanie tych 3 czynników gwarantuje nam wartościową z punktu widzenia odbiorcy komunikację.
Twój klient wie, czego chce. Sprzedaj mu to.