8 najlepszych agencji, które pomogą Ci wdrożyć Marketing Automation

Nie masz czasu albo zasobów na samodzielne wdrażanie Marketing Automation? Czujesz, że na własną rękę nie potrafisz wykorzystać pełni potencjału posiadanego systemu? Znasz korzyści płynące z automatyzacji marketingu, ale nie wiesz, czy Twoja ekipa będzie potrafiła włączyć to narzędzie w prowadzone działania i plany?

Jeśli trapią Cię podobne dylematy, zobacz naszą listę 8 najlepszych firm, które specjalizują się we wdrażaniu Marketing Automation i mogą zaoferować kompleksowe wsparcie: techniczne, strategiczne i kreatywne. Poznaj Partnerów SALESmanago:

Gemius

mateusz_gordon_gemius_popr

Mateusz Gordon, Gemius

Gemius, będąc firmą badawczo-konsultingową, integruje wiedzę o konsumentach pochodzącą z różnych źródeł (np. web analytics, pomiar kampanii internetowych, CRM, dane transakcyjne, dane z programów lojalnościowych) oraz przeprowadza ich analizę w celu uzyskania wartościowych informacji. Na tej podstawie pomaga firmom definiować  i implementować zaawansowane reguły automatyzacji poprawiające efektywność ich działań marketingowych. Czujesz, że brakuje Ci konkretnej wiedzy, która mogłaby nadać kierunek Twoim działaniom, masz kłopot z identyfikacją klientów lub brak Ci odpowiedzi na ważne pytania dotyczące koncepcji Twojego biznesu? Gemius zajmie się szukaniem odpowiedzi na Twoje wątpliwości i wskaże, jak włączyć w automatyzację marketingu kompleksową strategię rozwoju marki.

team-tkarwatka

Tomasz Karwatka, Divante

Divante

Nieocenieni, kiedy poszukujesz kompleksowych rozwiązań z branży IT zorientowanych na optymalizację sprzedaży. Od 1998 wspierają polskich przedsiębiorców w odkrywaniu nowych obszarów e-commerce. Oferują pełen wachlarz usług: przygotują dla Ciebie program lojalnościowy czy system rekomendacji, zaprojektują stronę, obsłużą SEM i social media. Wdrożą również Marketing Automation, włączając go w obszar szerszej strategii. Wielokrotnie nagradzani – ostatnio diamentem Forbesa.

ArturBanach

Artur Banach, Netsprint

Netsprint

Agencja marketingu technologicznego, specjalizująca się w reklamie kontekstowej, marketingu treści, audience targetingu, personalizacji i rekomendacji. Nadają nowe oblicze reklamie w internecie, docierając do 90% internautów. Wyróżnieni 7 miejscem w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Centralnej Deloitte. Razem z nimi opracujesz niezwykle efektywną strategię reklamy, tworząc precyzyjnie adresowane, skuteczne kreacje.

albin_popławski_agencjasynergy

Albin Popławski, Agencja Synergy

Agencja Synergy

Jeśli potrzebujesz kompleksowych usług wizerunkowo – biznesowych, śmiało zwróć się do Synergy. Pokażą Ci, jak wykorzystać Marketing Automation do stworzenia spójnego wizerunku marki i efektywnej komunikacji, oraz w jaki sposób poszczególne działania powinny splatać się w potężną, przekonującą całość.

barłomiej_bobrowski_plej

Bartłomiej Bobrowski, Plej.pl

Plej

Agencja marketingu zintegrowanego zajmująca się obsługą projektów zarówno online, jak i offline. Przygotują dla Ciebie kreatywne BTL, oryginalne materiały POS, nietuzinkowy event czy niezwykłą kampanię digital, harmonijnie łącząc te narzędzia. Dzięki nim zobaczysz, jak wykorzystać automatyzację marketingu w szerszym spektrum działań, włączając w to projekty offline.

patryk_nowicki_betterment

Patryk Nowicki, Betterment

Betterment

Wspiera sklepy internetowe, dostarczając im kompletnego zestawu narzędzi: kampanie produktowe w Google Zakupy, analityka, grafika, prawo, IT, kanały płatności, i wiele innych. Ekipa Betterment zna problemy e-commerce od podszewki i tworzy rozwiązania dedykowane dla sektora. Dzięki nim zobaczysz, jak Marketing Automation stymuluje sprzedaż.

marcin_waniek_adroi

Marcin Waniek, AdROI

AdROI

Niezależna agencja marketingowa, która stawia na efekty i na ich podstawie się rozlicza. Kampanie AdWords, w serwisie YouTube, display, e-mail, SEO i SEM – zobacz, w jaki sposób mogą zwiększyć Twoją sprzedaż, jeśli zostaną połączone z siłą automatyzacji marketingu!

blazej_piotrowski_jeden_pl

Błażej Piotrowski, Jeden.pl

Jeden.pl

Agencja interaktywna, zajmująca się kompleksowo projektowaniem stron www: od strategii, przez UX, grafikę, copywriting, programowanie, testy, pozyskiwanie ruchu, analitykę oraz wdrożenie Marketing Automation. Dzięki nim Twoja strona już od samego początku będzie służyła realizacji założonych celów i precyzyjnie komunikowała się z odbiorcą.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]