Nowy kreator responsywnych newsletterów i landing pages w systemie SALESmanago Marketing Automation

screen_miniNowy moduł w systemie to intuicyjny kreator wiadomości email i stron docelowych dla kampanii marketingowych. Dzięki wykorzystaniu drag&drop oraz zestawu gotowych widgetów, prostych w edycji i stylowaniu, nawet laik stworzy profesjonalnie wyglądający newsletter lub landing page, który automatycznie dostosuje się do ekranu urządzenia, na którym zostanie wyświetlony. RWD stało się dostępne dla każdego i w standardzie.

Te dwa rozwiązania zostały wprowadzone, aby dać marketerom to czego dzisiaj potrzebują, przy tworzeniu kampanii, najbardziej. Prostych w obsłudze kreatorów równocześnie pozwalających na tworzenie w pełni responsywnych kreacji.  Nikogo nie musimy przekonywać jak ważne jest prawidłowe wyświetlenie treści a urządzeniach mobilnych. Około 21% wiadomości odbieranych jest właśnie na urządzeniach mobilnych.  Poniżej opisujemy jakie funkcjonalności i możliwości dają nowe kreatory.

Kreator responsywnych newsletterów w SALESmanago

Kreator pozwala na zbudowanie wiadomości w oparciu o kolumny i rzędy, do których wstawiamy widgety, które uzupełniane są odpowiednią treścią i pozwalają na ich stylowanie. Dlatego tworzenie wiadomości zaczynamy od określenia jej szablonu. Domyślnie wiadomość przyjmuje 600px szerokości ale można to zmieniać, łącznie tłem strony i samej kreacji.

Kreator newsletterów_1

W ten sposób przygotowujemy szkielet wiadomości do uzupełnienia widgetami. Co ważne nowe kolumny lub rzędy można dodawać plusami na ich skraju.

Dostępne widgety

Narzędzie posiada komplet widgetów, za ich pomocą można wstawiać grafiki, tekst, linie oddzielające, przyciski, nagłówek i automatyczny link wypisu z wysyłek.

Kreator newsletterów_2

Kolejno widgety to:

  • Nagłówek – widget czysto tekstowy do dodania głównego tematu wiadomości e-mail

Nagłówek

  • Tekst – służy do dodawania większych ilości treści

tekst

  • Obrazek – miejsce na grafikę, pozwala na automatyczne zaokrąglenie rogów lub zmianę w koło każdej grafiki

obrazek

  • Obrazek plus tekst – widget występuje w dwóch konfiguracjach z obrazkiem po prawej lub lewej stronie

tesktobrazek

  • Podziałka – dodaje poziomą linie oddzielającą. Linia występuje w kilku wariantach, grubościach i może mieć dowolny kolor
  • Opt-out – zawiera tradycyjną formę wypisu z wysyłek z odpowiednim linkowaniem

podzialka

  • Przycisk – wstawia przycisk w 4 rozmiarach. Etykieta, kolor i zaokrąglenie rogów może być dowolnie dostosowane

button

Widgety społecznościowe

Tak ważne w dzisiejszym marketingu. Dzięki kreatorowi szybko wstawisz widgety najpopularniejszych social media:

  • Facebook like i share
  • Linkedin
  • Twitter

Gotowa wiadomość

Wiadomość składamy z kolumn, rzędów do których trafiają widgety, a dopiero do nich treści i grafiki. Dzięki temu zyskujemy pewność, że będzie się zawsze prawidłowo wyświetlała na wszelkich klientach pocztowych obsługujących kodowanie w RWD. Poniżej przykład tak przygotowanej wiadomości:

screen

Dokładna konfiguracja każdego elementu kreatora została opisana na naszej pomocy tutaj

Zachęcamy do testowania nowego kreatora. Dostęp do aplikacji na 30-dni bezpłatnie uzyskasz rejestrując się TUTAJ

Kreator responsywnych landing page’y – stron docelowych dla kampanii

Jego funkcjonalność nie różni się zasadniczo od kreatora wiadomości e-mail.  Główna różnica to dodatkowy widget – Formularz zapisu. Dzięki któremu stworzysz formularz automatycznie zintegrowany z systemem SALESmanago. Oznacza, że każdy kontakt trafi do systemu, a jego zachowanie zacznie być monitorowane. Oczywiście możesz określić pola wymagane i ostylować formularz i przycisk zapisu zgodnie z identyfikacją graficzną Twojej firmy.

lp

 

Podgląd kreacji na urządzeniach mobilnych

W kreatorze na bieżąco możesz oglądać efekty swojej pracy, dzięki dostępnemu podglądowi na trzech różnych typach urządzeń:

  • Komputer/laptop
  • Tablet
  • Telefon komórkowy – smartphone

Pozwoli Ci to dokładnie sprawdzić jak kreacja będzie się zachowywać na różnych rozdzielczościach i jak przemieszczać się będą dodane przez Ciebie treści.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w SALESmanago. Zapraszamy do testów nowych kreatorów w ramach 30-dni bezpłatnego dostępu do pełnej wersji systemu tutaj: TUTAJ

Masz uwagi? Chętnie usprawnimy i rozwiniemy kreatory. Napisz do nas na info@salesmanago.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]