Ponad 100% wzrost przychodów i zysku SALESmanago w 2014

6,5 mln zł przychów i 1,5 mln zł zysku zanotowała w roku 2014 polska firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation. Wg amerykańskiej firmy analitycznej Datanyze z SALESmanago korzysta aktualnie prawie 3000 firm w 30 krajach, a system jest 6 tego typu platformą na świecie. Benhauer założył również spółkę zależną w Wielkiej Brytanii, a w Nowym Jorku powstaje spółka zależna, która zajmie się rozwojem sprzedaży systemu w USA.

logo-salesSprzedażą systemu SALESmanago zajmuje się dodatkowo ponad 200 agencji marketingowych w Polsce i 30 na świecie m.in. w USA, Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Czechach i Ekwadorze. W 2014 roku spółka oddała nowe produkty. m.in. Marketingmatic- system przeznaczony dla małych sklepów internetowych oraz wprowadziła do swojej oferty Beacony do monitorowania zachowania klientów w sklepach fizycznych.

– Coraz więcej polskich działów marketingu wprowadza rozwiązania do automatyzacji. Dla nas plan na rok 2015 to zrealizowanie po raz kolejny 100% wzrostu na poziomie przychodów i zysków, oraz intensywna praca nad skalowaniem biznesu, bo w ciągu bardzo krótkiego czasu z małej firmy staliśmy się międzynarodową organizacją zatrudniającą 80 osób – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu i współzałożyciel SALESmanago Marketing Automation.

Marketing Automation to obecnie najdynamiczniej rozwijający się segment oprogramowania marketingowo- sprzedażowego. Wg prognoz IDC, wartość rynku marketing automation na świecie do końca 2015 roku osiągnie 4,8 mld dolarów (co oznacza wzrost z 3,2 mld w ciągu zaledwie 5 lat). Gleanster szacuje, że rok 2015 będzie dla branży przełomowy – aż 84% dobrze prosperujących firm wdroży do tego czasu rozwiązania z zakresu automatyzacji marketingu, przy jednoczesnej całkowitej adaptacji podobnych rozwiązań w firmach na całym świecie w granicach 22%.

 

System oferuje narzędzia do identyfikacji osób wchodzących na stronę WWW i monitorowania ich zachowania w Internecie i umożliwia zautomatyzowanie i spersonalizowanie procesów marketingowych realizowanych w kanałach e-Mail Marketing, sieciach reklamowych, w kanale mobilnym, sprzedaży bezpośredniej, oraz za pośrednictwem dynamicznej treści na stronie WWW klienta.

 

Benhauer to polska firma, z siedzibą w Krakowie założona 2011 roku przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa. Z SALESmanago korzystają największe firmy w Polsce m.in. Grupa Getin, Komputronik, Merlin, Yves Rocher, Rainbow Tours oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. W 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer w skład której wchodzi InPost i Paczkomaty. Za 5 mln zł zakupił 20% udziałów w firmie Benhauer, będącej operatorem systemu SALESmanago.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]