Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje unikatowy e-mail idealnie dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do potencjalnego klienta.
Dynamiczne e-maile wysyłane z systemu SALESmanago osiągają o 300% wyższe współczynniki otwieralności a klikalności o około 400% , a także dobrze przekładają się na konwersję sprzedażową.
– Newslettery, które otrzymujemy często nie trafiają w nasze potrzeby. Dzięki technologii SALESmanago i systemowi rekomendacji Quartic jesteśmy w stanie zbadać preferencje klienta, który poszukuje wycieczek na naszej stronie internetowej, a następnie wysłać ściśle dopasowaną do jego potrzeb ofertę. Są to hotele i wycieczki, których nie oglądał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom – mówi Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor w Rainbow Tours.
Bardzo dobre parametry efektywnościowe dynamicznych e-maili związane są z rozpoznawaniem kiedy konkretny klient jest zainteresowany zakupem wycieczki jak również z indywidualną dopasowaną treścią e-maila tworzoną przez SALESmanago. Zawartość e-maila jest tworzona na podstawie analizy zachowania klienta na stronie WWW oraz ofert pochodzących z systemu rekomendacji Quartic.
– Dynamiczne e-maile z SALESmanago uzupełniają wiedzę potencjalnego klienta o ważne dodatkowe informacje i oferty, których sam nie jest w stanie wyłapać podczas wizyty na stronie WWW i pełnią funkcję przypominającą. – mówi Konrad Pawlus, szef rozwoju technologii i wiceprezes firmy Benhauer, która stworzyła system SALESmanago.
Czytaj artykuł w Rzeczpospolita: http://www.rp.pl/artykul/929047-Szukasz-wycieczki–Rainbow-Tours-wysle-ci-mejl.html