100% wzrost wynagrodzeń dla resellerów w nowym programie partnerskim SALESmanago – zwiększaj przychody i rozwijaj swój biznes wokół marketing automation

mrówkiAż 50% od wartości sprzedanych licencji mogą zarobić resellerzy w nowym przebudowanym programie partnerskim SALESmanago, największego europejskiego systemu klasy marketing automation, z którego korzysta ponad 2000 firm w ponad 30 krajach. Producentem systemu jest polska firma Benhauer, która od 3 lat regularnie powiększa swoje przychody o 100%. Wg firmy analitycznej Gartner marketing automation jest aktualnie najszybciej na świecie rosnącym segmentem oprogramowania w kategorii CRM.

Spółka Benhauer została założona w 2011 roku i jej klientami są największe polskie firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Yves Rocher, Rainbow Tours, Merlin.pl, Aviva oraz tysiące małych i średnich firm. Inwestorem w spółce jest Rafał Brzoska, szef i założyciel firmy InPost i Paczkomatów. W programie partnerskim uczestniczy aktualnie ponad 200 firm, wśród których są największe agencje marketingowe w Polsce i liczna grupa integratorów IT oraz dystrybutorów IT.

– Bardzo cieszymy się, że po zbudowaniu samodzielnie praktycznie od zera rynku marketing automation w Polsce i pokazaniu proof of concept na bezpośredniej sprzedaży systemu SALESmanago dołączyła do nas grupa partnerów, którzy razem z nami rozwijają sprzedaż naszego systemu – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes firmy Benhauer. – W nowym otwarciu programu partnerskiego pragniemy, aby jego konstrukcja umożliwiała budowanie i rozwijanie firmy partnera praktycznie w całości o koncepcję sprzedaży i obsługi systemu SALESmanago Marketing Automation.

Dotychczasowa stawka prowizyjno-rabatowa dla partnera przy sprzedaży w modelu SaaS wynosiła 25% od wartości comiesięcznej fakturacji klienta końcowego. W nowym Programie Partnerskim, Partner już przy podpisaniu umowy otrzymuje 30% prowizji lub rabatu na zakup i może z łatwością osiągnąć poziom 40% przy realizacji określonych działań marketingowych na rzecz SALESmanago. Po przekroczeniu progu 5 tys. obrotu miesięcznie partner działa na łącznej stawce 45% prowizji lub rabatu, jeśli podpisuje umowę bezpośrednio z klientem.

Przy sprzedaży wdrożeń w modelu dedykowanym dzięki połączeniu stawki za sprzedaż systemu i stawki za działania marketingowe partner otrzymuje prowizję lub rabat wynoszący 50%. W tym modelu, przy sprzedaży zaledwie 8 wdrożeń systemu i sprzedaży usług dodanych Partner osiąga roczny obrót na poziomie ponad 1 mln zł.

Partner otrzymuje prowizje od sprzedaży licencji przez cały okres obowiązywania umowy z klientem. Dodatkowo może świadczyć różnorodne usługi dodatkowe w zakresie consultingu, marketingu i wsparcia programistycznego oraz hostingu.

Benhauer zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie sprzedaży dla każdego Partnera oraz szkolenia sprzedażowe i szkolenia z obsługi systemu.

System SALESmanago Marketing Automation identyfikuje i monitoruje osoby pojawiające się na stronie WWW klienta i dzięki bezpośredniej integracji z systemami CRM/ERP klienta buduje kompletne profile behawioralno-transakcyjne klientów i potencjalnych klientów. Na tej podstawie system generuje automatyczne personalizowane 1-to-1 akcje marketingowe i dostarczanie oferty we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych: e-mail, strona WWW, mobile, social media, sieci reklamowe i w kanale sprzedaży bezpośredniej (call center).

Jak zostać Partnerem SALESmanago?

Aby dołączyć do Programu Partnerskiego SALESmanago wystarczy napisać do nas na adres: partner@salesmanago.pl wówczas skontaktujemy się z Państwem aby przedstawić program.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]