Nexterio.pl, a dawniej Megastore.pl to sklep internetowy należący do spółki Megastore.pl SA, jeden z liderów internetowej sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. W swojej ofercie posiada blisko 30 000 produktów wykończenia wnętrz i dekoracji oraz drobnego AGD. Nexterio to laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, miedzy innymi „Najlepszy sklep internetowy 2014” wg rankingu Money.pl, lider rankingu „Zaufane opinie Ceneo”.
System SALESmanago zostanie wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji kompleksowych procesów marketingowych i sprzedażowych – m. in. do wzrostu konwersji z takich procesów jak porzucony koszyk oraz wysyłka dopasowanej oferty do profilu użytkownika.
„W obecnej chwili personalizacja komunikacji z klientem to must have w branży e-commerce między innymi właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązań jakie oferuje marketing automation. Dlaczego SALESmanago? Wzięliśmy pod uwagę kilka kluczowych z naszego punktu widzenia czynników: doświadczenie firmy na rynku oraz dostępność rozwiązań jakie platforma posiada. Mamy nadzieję, że współpraca okaże się inspirująca i korzystna dla obu stron.” – mówi Magdalena Staszczyk, dyrektor marketingu w Nexterio.
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest firma Benhauer. System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.