25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się druga edycja Kongresu Marketing Automation. W Biznes Klubie wystąpiło 17 prelegentów, którzy przygotowali swoje wystąpienia dla ponad 1000 gości. Najlepsi w Polsce eksperci i specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy jak realnie można zmienić tradycyjny marketing wykorzystując narzędzia Marketing Automation.
Impreza składała się z dwóch części. Pierwsza z nich rozpoczęła się o godzinie 10 od prelekcji gościa specjalnego – Stephane’a Antigi, trenera reprezentacji Polski siatkarzy – tegorocznych mistrzów świata. Tematem prelekcji było budowanie i motywowanie zespołu wraz z kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o ich sukcesie.
Poranny blok „Inspiracje” to prelekcję ekspertów zajmujących się na co dzień branżą eComerce oraz Marketing Automation. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele czołowych firm, tacy jak Rafał Brzoska, założyciel i współtwórca grupy Integer, który opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w branży eCommerce i sukcesie paczkomatów, które zrewolucjonizowały zakupy on-line. Z kolei Michał Brański, założyciel portalu o2.pl oraz członek zarządu Wirtualnej Polski dzielił się z uczestnikami Kongresu swoją wiedza i doświadczeniem na temat krytycznych czynników sukcesu w eCommerce z perspektywy człowieka mediów. Z kolei Grzegorz Urban, wicedyrektor PricewaterhouseCoopers, który na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie marekitngu i sprzedaży, podczas swojego wystąpienia zwrócił uwagę na dopasowanie swopjej firmy w pod kątem zachowania klienta.
W pierwszej części wystąpił także duet z Harvard Business Review Polska – Marcin Orocz, Chief Digital Officer oraz Piotr Stohnij, Online Comunicator Manager, którzy dzielili się swoimi sprostrzeżeniami na temat cyfrowej transformacji oraz biznesu nowych technologii.
Zaproszenie na Kongres przyjęli także zagraniczni goście tacy jak Ian Michiels, czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation, który podzielił się swoimi obserwacjami dotyczącymi wykrozystania automatyzacji marektingu w segmencie B2B.
Występ Grzegorza Błażewicza, założyciela SALESmanago zakończył piewrszą część wydarzenia. Prezes spółki Benhauer podczas swojej prelekcji opowiadał o tym, jak wykorzystanie systemu klasy Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa znaczenie CMO w firmie.
Po półgodzinnej przerwie na poczęstunek rozpoczęła się druga część eventu – „Strategie Marketing Automation”. W tej części swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielili się specjaliści, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań systemu Marketing Automation. Wśród prelegentów znaleźli się eksperci z największych firm w Polsce tacy jak: Florian Werner z Remindtrex, Karol Bzymek z Yves Rocher Polska, Michał Jaworski z Rainbow Tours, Marcin Szeląg z Innovation Nest, Tomasz Karwatka, prezez zarządu Divante, Monika Marczak z FRU.pl, Marcin Młodożeniec, CMO z firmy 3S, Jarosław Trybuchowicz z Audioteki, Szymon Niemczura, załozyciel i CEO z Kontakt.io. Eksperci opowiadali o swojej pracy, w której automatyzacja marketingu odgrywa dużą rolę. Dzielili się swoimi przemyśleniami i efektami wykorzystania Marketing Automation.
W tym roku przygotowaliśmy równolegle do prelekcji sesję warsztatową, którą poprowadzili specjaliści z takich firm jak Focus Telecom, SMS API, Unity Group oraz gość specjalny Jacob Ciesielski, dyrektor generalny InfoCanda, który opowiadał o Data Driven Marketing.
Imprezę poprowadził Artur Kurasiński, uznany bloger i mentor, współtwórca Focus – smarter analytics, aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.
Za pomoc w organizacji wydarzenie serdecznie dziękujemy także InPost, SMS API, Remindtrex, 3S, Polska Focus Telecom.
Oraz partnerom: mensis.pl, interaktywnie.com, photogenica, marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Interia, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Mrketing, DDB, Sprawny marketing, Harvard Business Review Polska, IAB Polska, Unity Group, Vidart, Informacja Handlowe, Gemius, AdTaily,Shoplo, IAI Shop.com, wp.pl, Polska Presse, WSB w Dąbrowie Górniczej,Cube Research, KEY2PRINT, RetailTrends.
Nagrania z prelekcji oraz prezentacje znajdują się pod linkiem:
http://www.marketingautomationcongress.com/pl/
Więcej informacji: info@salesmanago.pl