SALESmanago i Survicate zintegrowane

Zastosowanie Marketing Automation umożliwia lepsze poznanie potencjalnych klientów i dostosowanie komunikacji do ich profilu, potrzeb i etapu decyzji zakupowej. Ale oprócz danych osobowych, historii interakcji i danych transakcyjnych, warto zasilać ekosystem marketingowy informacjami, które użytkownicy mogą zostawić dobrowolnie. Taką wartość niesie nowa integracja SALESmanago z aplikacją Survicate. https://panel.survicate.com/#/signup

 

Survicate pomaga zwiększać konwersję i sprzedaż na stronach firm e-Commerce i B2B. Pozwala na stronie wyświetlać inteligentne, nieinwazyjne widgety ankietowe w kluczowych momentach procesu sprzedaży. Pozwala precyzyjnie określić kogo, gdzie i w jakim momencie zaangażować, aby zwiększać wskaźniki konwersji, sprzedaż oraz wiedzę o potrzebach potencjalnych klientów.

Możliwe jest zbieranie danych kontaktowych od potencjalnych klientów bezpośrednio z widgetu, a także proponowanie konkretnych akcji przekładających się na zwiększenie konwersji.

Widgety działają kontekstowo, są nieinwazyjne, można je dopasować do wyglądu strony, dzięki czemu nawet ponad 30% osób można zaangażować, nie psując „user experience”. Aplikacja działa na urządzeniach przenośnych – możliwe jest więc badanie i pozyskiwanie kontaktów przeglądających ankietę z telefonów. Dodatek w postaci stałego widgeta bocznego pozwala raportować błędy i sugestie na stronie bezpośrednio do webmastera.

Nowa integracja pozwala na:

  • Zwiększenie ilości pozyskanych kontaktów do bazy SALESmanago;
  • Uzupełnienie danych podstawowych podczas kolejnych wizyt za pomocą targetowanego formularza Survicate;
  • Dodanie danych deklaratywnych z ankiet do kontaktów SALESmanagow formie tagów. Oznacza to, że dane mogą być w łatwy sposób wykorzystywane do reguł automatyzacji, oraz segmentowania kontaktów (personalizacja) – Survicate nie tylko poszerza wiedzę, ale i faktyczne możliwości działania.
  • Lepsze poznanie anonimowych użytkowników – Survicate nie wymaga podawania adresu e-mail – a w momencie rozpoznania przez SALESmanago, wszystkie zebrane informacje w Survicate zostają przekazane na kartę kontaktu – nawet, jeśli minęło wiele miesięcy, zanim użytkownik zdecydował się podać swój e-mail.
  • Bardziej precyzyjne targetowanie widgetów – dane z SALESmanago są wykorzystywane do tworzenia precyzyjnych segmentów użytkowników, które można angażować na stronie.

W praktyce, integracja SALESmanago i Survicate pozwala na poznanie potrzeb potencjalnych klientów, jeszcze dokładniejsze budowanie profilu behawioralnego, zwiększenie skuteczności kampanii mailowych i skuteczne zaangażowanie osób na stronie, celem zwiększenia konwersji. W ankietach osoby są skłonne podawać więcej, i bardziej szczegółowe informacje, niż w formularzu – dlatego jest to świetny sposób na uzupełnienie profili użytkowników.

Przykładowe zastosowanie:

  • Uruchomienie widgeta na stronie docelowej kampanii, w momencie gdy użytkownik nie skorzystał z oferty i chce opuścić stronę. Poznanie powodu utraconej sprzedaży pozwala zmodyfikować kolejną kampanię dla danego segmentu.
  • Uruchomienie ankiety na stronie z podziękowaniem za zakup – zebranie informacji do stworzenia dopasowanej oferty w kolejnych kampaniach.
  • Segmentacja całego ruchu przychodzącego na główne z punktu widzenia biznesu grupy – na przykład ze względu na dział w firmie, sytuację rodzinną czy czynniki zakupowe – wykorzystanie danych już w pierwszej wiadomości email po rejestracji czy zakupie.
  • Dopasowanie komunikacji do etapu i roli w procesie zakupowym – zamiast wróżyć ze sposobu poruszania się po stronie,  można po prostu zapytać i natychmiast zareagować.
  • Poznanie pozycji względem konkurencji i wysłanie dedykowanej wiadomości – na przykład porównanie z konkretną marką, wypadające na naszą korzyść.
  • Uruchomienie kampanii RTB dopasowanej do udzielonych odpowiedzi.

Integracja uruchamiana jest poprzez wpisanie danych API SALESmanago w ustawieniach domeny w Survicate, w zakładce z rozszerzeniami aplikacji (Addons). Potrzebne informacje znajdziemy w SALESmanago – Ustawienia – Integracje. Szczegółowa instrukcja jest TUTAJ.

Survicate to polska aplikacja z  lokalnym wsparciem, a twórcy są otwarci na nowe pomysły i potrzeby Klientów, oraz deklarują pomoc przy uruchomieniu i maksymalnym wykorzystaniu możliwości rozwiązania.

Klienci SALESmanago którzy zapiszą się na okres próbny do końca października, i zdecydują się na przedłużenie współpracy, otrzymają stałą zniżkę 30%.

Wszystkich zainteresowanych działaniem integracji prosimy o kontakt: info@salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]